سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

ای کاش بازگشت من بعد از اینهمه مدت با این خبر نبود که دل هر انسان آزاده و ضداستعمار و ضدآمریکایی رو بدرد می آورد، نبود!

 

مرگ بر اسراییل

مرگ بر آمریکا

مرگ بر سعودی

مرگ بر ترکیه

مرگ بر قطر

 

و مرگ بر تروریستهای سلفی و وهابی جنایتکاری که امروز در دمشق، هفتم تیر و هشتم شهریوری مشابه سال60 در ایران ساختند!...

شهادت قهرمانان ملی مبارزه با استعمار و تروریسم

وزیر دفاع، رییس دستگاه اطلاعاتی و جانشین معاون رییس جمهور سوریه که همگی از استوانه های این نظام ضدامپریالیستی بودند در انفجار تروریستی در مقر ساختمان امنیتی سوریه بشهادت رسیدند...

عرض تسلیت به ملت سوریه و رهبر استکبارستیز آن، بشار اسد..

fahv

آقای بشار! مطمئن باش که دشمنان کشور و ملت تو و همه امت اسلامی، همگی رو به زوالند و با مرگ دست و پنجه نرم میکنند.

آقای بشار! اندکی صبر، سحر نزدیک است...

 

والله اگر مقام عظمای ولایت دستور بدن، قطر و ترکیه و خاندان کثیف سعودی و اسراییل غاصب رو از نقشه زمین محو خواهیم کرد...

 

اخبار مرتبط:

فارس:

/مسئولیت انفجار دمشق بر عهده سرویس‌های اطلاعاتی غربی و عربی است/
وزیر سوری: ترکیه، قطر، عربستان و اسرائیل تاوان انفجار دمشق را خواهند داد

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاع‌رسانی و رسانه‌های سوریه اعلام کرد که سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه، قطر، عربستان و اسرائیل موفق شدند نشست امنیتی در دفتر امنیت ملی سوریه را هدف بگیرند اما تاوان این کار را خواهند داد.

خبرگزاری فارس: وزیر سوری: ترکیه، قطر، عربستان و اسرائیل تاوان انفجار دمشق را خواهند داد

به گزارش فارس، عمران الزعبی وزیر اطلاع‌رسانی و رسانه‌های سوریه در گفت‌وگو با تلویزیون سوریه سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و عربی را مسئول انفجار ساختمان امنیت ملی سوریه و کشته شدن وزیر دفاع سوریه دانست.

الزعبی با بیان اینکه ارتش سویه روحیه‌ای بسیار بالا دارد و در شرایط کنونی در بالاترین سطح روحیه خود است، تاکید کرد که مخالفان نتوانستند ارتش سوریه را دچار اختلاف و شکاف کنند و دریافتند که ارتش منسجم و بسیار قوی است.

الزعبی با بیان اینکه ارتش، دولت و ملت سوریه قوی است، اعلام کرد که مسئولیت انفجار امروز دمشق بر عهده دولت‌های غربی و عربی و سرویس‌های اطلاعاتی معین است و آنچه امروز رخ داد، مسئولیت آن بر عهده هر کسی است که حتی یک گلوله ارسال کرده یا یک دلار [به تروریست‌های سوریه] داده است و همه اینها بازخواست خواهند شد حتی اگر در کاخ خود یا خانه خود یا حتی در پشت ارتش خود مخفی شده باشند.

الزعبی افزود: در خصوص شایعاتی که درباره ارتش سوریه می‌گویند، هیچ یک از این حرفها را در نهادهای دولتی یا هیچ پایگاهی از ارتش نمی‌بینید. امروز سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه، عربستان، قطر و اسرائیل موفق شدند نشست امنیتی در دفتر امنیت ملی سوریه را هدف بگیرند. آنها این جنایت را مرتکب شدند اما دستاوردی ندازند و تاوان این جنایت را خواهند داد.

این وزیر سوری افزود: تاکید می‌کنم که در 48 ساعت گذشته یک سرباز ارتش هم از پادگان نظامی در دمشق خارج نشد بلکه این نیروها، نیروهای حفظ امنیت هستند.

وی با بیان اینکه سوریه از ارتش اسرائیل نمی‌ترسد در حالی که اشغالگران آمریکایی در عراق نتوانست سوریه را بترساند، تاکید کرد که 70 درصد جنگ کنونی علیه سوریه، جنگ روانی و رسانه‌ای است.

الزعبی اعلام کرد: ارتش ما دخالت نکرد و نیروهای مسلح ما هم جز 8 درصد آنان به کار گرفته نشده‌اند. 92 درصد آنان از پادگان‌های خود خارج نشده‌اند.

وی تاکید کرد که این حادثه با توجه به مکان و زمان آن بی‌معنا نیست و آنان کسانی را امروز هدف گرفتند که نه فقط مشکل امنیتی مردم سوریه بلکه همه مشکلات روزانه مردم را هم مانند مشکل گاز مردم را بررسی و حل و فصل می‌کردند.

وزیر اطلاع‌رسانی و رسانه‌های سوریه تاکید کرد که سوریه چه دولتش چه مردمش که کشوری حقیقی هستند و ارتشی قدرتمند و واقعی دارد، از پاسخ دادن به این تجاوز ناتوان نیستند.

 

تابناک:

ارتش آزاد مسئول انفجار تروریستی دمشق

گروه موسوم به ارتش آزاد مسئولیت انفجار تروریستی در دمشق را برعهده گرفت.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، گروه موسوم به «ارتش آزاد» مسئولیت انفجار تروریستی در ساختمان شورای امنیت ملی سوریه را در دمشق بر عهده گرفت.

پایگاه خبری النشره لبنان اعلام کرد " مالک الکردی"، معاون فرمانده ارتش آزاد تاکید کرد که این گروه ، مسوولیت عملیات ساختمان شورای امنیت ملی سوریه را به عهده می گیرد.

الکردی با بیان این که ارتش آزاد پیش از این اعلام کرده بود که درگیری ها را به مرکز پایتخت سوریه می کشاند، تاکید کرد این عملیات به همین منظور صورت گرفت.

 

و باز هم تابناک:

شوهر خواهر اسد هم کشته شد

آصف شوکت شوهر خواهر بشار اسد و رئیس سازمان اطلاعات و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه است.

 منابع خبری سوریه پس از اعلام مرگ وزیر دفاع سوریه کشته شدن آصف شوکت خبر دادند.

به گزارش فارس، برخی منابع خبری سوریه از به المنار اعلام کردند که آصف شوکت نیز در انفجار امروز مقابل ساختمان امنیت ملی سوریه کشته شده است.

آصف شوکت شوهر خواهر بشار اسد و رئیس سازمان اطلاعات و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه است.

تلویزیون المنار این خبر را به نقل از منابع سوری اعلام کرد و تاکید کرد آصف شوکت کشته شده است.

 

و تابناک(تکمیلی):

وقوع حمله انتحاری در دمشق

وزیر دفاع سوریه کشته شد+تکمیلی

در پی تشدید حملات گروه‌های مسلح علیه دولت سوریه و کشیده شدن دامنه درگیری‌ها به شهر دمشق، دقایقی پیش، وزیر دفاع این کشور بر اثر یک حمله انتحاری کشته شد. هدف این حمله، ساختمان شورای امنیت ملی سوریه بوده است.

در پی تشدید حملات گروه های مسلح علیه دولت سوریه و کشیده شدن دامنه درگیری ها به شهر دمشق، دقایقی پیش وزیر دفاع این کشور بر اثر یک حمله انتحاری کشته شد. هدف این حمله، ساختمان شورای امنیت ملی سوریه بوده است.

به گزارش «تابناک»، نشست شورای امنیت ملی سوریه که امروز در محل ساختمان این شورا برگزار شده بود، بر اثر انجام یک حمله تروریستی انتحاری ناتمام ماند. گزارش شده بر اثر این حمله، «داود راجحه»، وزیر دفاع سوریه کشته شده است.

آمار دقیق کشته شدگان این حمله هنوز منتشر نشده، اما پیش بینی می‌شود در اثر این واقعه، شمار بسیاری از نظامیان و غیرنظامیان کشته و زخمی شده باشند.

برخی منابع عربی نیز گزارش داده‌اند، احتمالاً وزیر کشور سوریه نیز در اثر این حمله زخمی شده است. هم‌اکنون نیروهای امنیتی سوریه در محل انفجار حاضرند.

تکمیلی
یک منبع مطلع به خبرنگار تابناک گفت :در عملیات صبح امروز تعداد تلفات زیاد نبوده ولی افراد مهمی ترور شده اند.داود راجحه و آصف شوکت کشته و محمد الشعار وزیر کشور زخمی و دبیر کل حزب بعث و هاشم بختیار زخمی شده اند.رسانه های مخالف از کشته شدن الشعار و حسن ترکمانی نیز خبر می دهند که تأیید نشده است.

 

تابناک:

(موضعگیری خباثت آلود کشورهای غربی و حامیان عربی تروریستها):

جزئیات عملیات تروریستی امروز در سوریه

ریاض الاسعد در یک گفتگوی تلفنی که از مقر خود در ترکیه انجام شد اعلام کرد : نیروهای مخالف حکومت سوریه بمبی را در داخل یکی از اتاق های ساختمان امنیت ملی کار گذاشته اند و زمانی که مقامات بلند پایه دولتی قصد برگزاری نشست را داشتند این بمب را منفجر کرده اند.

یک خبرگزاری غربی اعلام کرد که تروریست های سوری مسئولیت انفجار ساختمان امنیت ملی این کشور را برعهده گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، "ریاض الاسعد" فرمانده تروریست های سوری اعلام کرد که نیروهای تحت امر وی مسئول انفجار ساختمان امنیت ملی سوریه که طی آن وزیر دفاع این کشور و برخی دیگر از مقامات سوری کشته شدند بودند.

ریاض الاسعد در یک گفتگوی تلفنی که از مقر خود در ترکیه انجام شد اعلام کرد : نیروهای مخالف حکومت سوریه بمبی را در داخل یکی از اتاق های ساختمان امنیت ملی کار گذاشته اند و زمانی که مقامات بلند پایه دولتی قصد برگزاری نشست را داشتند این بمب را منفجر کرده اند.

ریاض الاسعد در ادامه این خبر را که یک عامل انتحاری مسئول ترورهای خونین امروز بوده رد کرد .شبکه خبری المنار نیز در خبری فوری اعلام کرد که یک بمب کنترل از راه دور به زون 40 کیلو گرم در این عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشتر رسانه ها عربی مدعی شده بودند که یکی از محافظین وزیر دفاع سوریه عامل انفجار امروز بوده است.

نکته جالب آنکه هنوز آمریکا واکنشی به این انفجار تروریستی نشان نداده و کشورهای فرانسه و انگلیس که درصدد هستند در نشست امروز شورای امنیت قطعنامه ای را علیه سوریه به تصویب برسانند از آن دفاع کرده اند.

در همین رابطه "ویلیام هیگ" وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد : انفجار امروز بیانگر ضرورت وجود یک قطعنامه محکم علیه سوریه در شورای امنیت بود.

قطعنامه مورد نظر انگلیس بر لزوم استفاده از فصل هفتم منشور سازمان ملل که مجوز مداخله نظامی در کشورها را صادر می کند تاکید دارد.


و سخن آخر من به ملت و رهبر قهرمان سوریه:

فقط مواظب باشید خودتون رو نبازید!

آخرین زوزه های تروریستها همیشه بشکل بمبگذاریهای جنایتکارانه بروز پیدا میکنه..


[ پنج شنبه 91/4/29 ] [ 5:23 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان