سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

با سلام خدمت دوستان عزیز

و عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سرور آزادگان و شهیدان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین "علیه السلام" و آرزوی توفیق برای پیروی راه ایشان

چندین ماه از آخرین حضورم میگذره. و بعد از اون متاسفانه که از اینجانب سلب توفیق شد برای ارتباط با دوستانم در فضای وبلاگنویسی و خدا رو سپاسگذارم که بواسطه فراغ بالی که پیدا کردم مجدداً موفق به حضور در این محیط گرم و صمیمی شدم..

 

 

اگر شنیده باشید در هفته ای که گذشت همزمان 2رزمایش آبی-خاکی و شهری در استانهای خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار شد که انعکاس و تاثیر خوبی بر فضای دفاعی کشور ما و به نمایش گذاشتن بازدارندگی نیروهای مسلح و مقتدر و شهادت طلب میهن عزیزمون در سطح منطقه ای و بین المللی داشت:

تصاویر: آغاز رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91

رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 با فرمان امیر دریادار حبیب الله سیاری? فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح جمعه از روی عرشه زیردریایی فوق سنگین طارق آغاز شد.
عکس: آذین حقیقی

و در ادامه:

 

پرواز پهپادها بر فراز منطقه رزمایش ولایت 91

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از بکارگیری پهپادهای شناسایی سپاه پاسداران در مراحل مختلف رزمایش دریایی ولایت 91 خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، امیر دریادار غلامرضا بی‌غم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه برگزاری رزمایش تخصصی ولایت 91 که از صبح روز جمعه در گستره یک میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 18 درجه شمالی آغاز شده است، با اشاره به همکاری‌های همیشگی نیروهای دریایی ارتش و سپاه در ماموریت‌های مختلف گفت: این دو نیرو مکمل یکدیگر هستند و نیروی دریایی سپاه در محدوده خلیج فارس و نیروی دریایی ارتش نیز از تنگه هرمز تا آبهای آزاد و بین‌المللی را تحت پوشش قرار داده است.
وی درخصوص بکارگیری پهپادهای شناسایی در این رزمایش نیز تصریح کرد: امروز ما به توانی رسیده‌ایم که تمامی پهپادهایمان را در داخل می‌سازیم و در این رزمایش نیز علاوه بر تمرینات دریایی، در حوزه پهپادی و شناسایی نیز برنامه‌هایی در دست داریم.
دریادار بی‌غم افزود: بنا بر همکاری‌های تنگاتنگی که با سپاه پاسداران در این حوزه داریم، از پهپادهای سپاه نیز در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با اشاره به عملکرد موفق این نیرو در حفاظت از منافع کشورمان در آبهای آزاد و بین‌المللی، تاکید کرد: امروز هیچ معادله ای در منطقه صورت نمی گیرد که یک طرف آن ایران نباشد.
منبع: تابناک

 و البته همچنان در ادامه!:

 

رزمایش 20هزار نفری بسیجیان خوزستان در اهواز برگزار شد

اهواز- مرحله دوم و اصلی رزمایش ?الی بیت المقدس? روز جمعه با شرکت 20هزار نفر از بسیجیان خوزستان با رمز ?لبیک یا رسول الله ? به وسعت 100کیلومتر مربع در پادگان شهید رستم پور اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این رزمایش که شماری از فرماندهان سپاه و بسیج ، استاندار خوزستان ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسوولان اجرایی استان حضور داشتند سردار ?حسین سلامی? جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمان آغاز این رزمایش را صادر کرد.

نیروهای عمل کننده در این رزمایش ، عملیات تمرینی و تاکتیکی خود شامل عملیات ضد هلی برن ، امداد و نجات ، استتار و اختفا و حمله به دشمن فرضی را با وجود شرایط نامساعد جوی و مه آلودگی با موفقیت به انجام رساندند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در باره چگونگی اجرا و اهداف این رزمایش نیز گفت: این رزمایش به منظور بالابردن توان بازدارندگی و مقابله با تهدیدهای منطقه ای و فرامنطقه ای و نمایش اقتدار نیروهای واکنش سریع بیت المقدس انجام شد.

وی گفت: در این رزمایش علاوه بر حضور موثر گردان های واکنش سریع ، گردان های امام حسین (ع) سپاه و گردان های الزهرا متشکل از خواهران بسیجی نیز شرکت داشتند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، تمرین فراخوانی گردان های واکنش سریع ، ارزیابی توان ترابری سنگین ، بررسی توان تجهیز نیروهای عمل کننده ، ایجاد هماهنگی خدمات رزمی ، توان سنجی پشتیبانی از یگان های رزمی ، تمرین پدافند غیرعامل ، هماهنگی و تعامل بین رده های نیروی زمینی سپاه ، آمادگی برای مقابله با تهدیدهای منطقه ای و فرامنطقه ای و ایجاد روحیه شور و نشاط بین نیروهای رزمنده را از دیگر اهداف برگزاری موفقت آمیز این رزمایش عنوان کرد.

روز نخست این رزمایش که روز پنج شنبه با فراخوانی و استقرار نیروها شروع شد برنامه های فرهنگی ، بصیرت افزایی و معنوی شامل قرائت زیارت عاشورا ، دعای کمیل ، پاسخگویی به شبهات و سووالات برگزار شد.

در این رزمایش رزمی - معنوی ، طلاب و روحانیون ضمن اجرای برنامه های معنویت افزایی ، راههای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان را تشریح کردند.

منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی


[ یکشنبه 91/10/10 ] [ 4:2 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان