سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

این هم دلیلی برای نفوذ انحراف در بخشی از بدنه فرهنگی جامعه:

 

در همین هنگام رز رضوی نیز وارد بحث شد و گفت: شما یک آیه از قرآن بیاورید که در آن با نمایان بودن بدن زن مخالفت شده باشد!
 مواجه شدن تعدادی از زائرین با چند بازیگر زن که با سهمیه دولت عازم حج عمره شده اند، گفتگوها و اظهارنظرهای جالبی را از سوی مهناز افشار و رز رضوی رقم زد.

به گزارش مشرق، پس از اعزام تعدادی از بازیگران سینما به حج عمره و حضور آنان در مسجد الحرام، برخی زائران با مشاهده آنان به بحث ها و گفتگوهایی درباره دیدگاه های آنان پرداختند.

بر اساس این گزارش، مهناز افشار، رز رضوی، الهام حمیدی و روناک یونسی حوالی ساعت 1 نیمه شب در مسجدالنبی با تعدادی از زائران ایرانی مواجه شدند که مورد سوال های متعددی قرار گرفتند.

یکی از حضار در این جمع به خبرنگار مشرق گفت: یکی از زائران از مهناز افشار پرسید: درست است که مشایی شما را به حج عمره فرستاده است؟

مهناز افشار پاسخ داد: نه! این سهمیه عمره دولت بوده که لطف کردند و در اختیار ما قرار دادند و ربطی به شخص آقای مشایی یا آقای احمدی نژاد ندارد.

این زائر پرسید: پس چرا تکذیب نمی کنید؟
افشار پاسخ داد: چه چیزی را باید تکذیب کنیم؟ همه دارند از سهمیه و امکانات حکومت استفاده می کنند، خب ما هم جزئی از افرادی هستیم که در حال استفاده از این امکانات هستند؛ ضمنا، اینقدر هم به آقای مشایی بدبین نباشید، ایشان یکی از مومن ترین و روشن ترین افرادی است که من تا حالا دیدم.

یکی دیگر از زائرین به این جمع اضافه شد و به وضعیت حجاب خانم های بازیگر در فیلم ها اعتراض کرد و گفت: وضعیت شما در بعضی از فیلم ها به گونه ای است که نمی توان آن فیلم ها را با خانواده دید.

مهناز افشار در پاسخ به این زائر وضعیت قوانین و حجاب در مالزی را مثال زد و گفت که خوب است همان آزادی و قانون مالزی درباره حجاب در ایران هم پیاده شود.

 در همین هنگام رز رضوی نیز وارد بحث شد و گفت: شما یک آیه از قرآن بیاورید که در آن با نمایان بودن بدن زن مخالفت شده باشد!

این زائر گفت: نظر همه مراجع مبنی بر ممنوعیت نمایان بودن برجستگی های بدن زنان است.

رز رضوی پاسخ داد: برای ما قرآن مهم است، نه ....

رز رضوی همچنین تاکید کرد: در ایران هم وضعیت حجاب باید مثل کشورهایی مانند سوریه، مالزی و لبنان باشد!

[ دوشنبه 90/2/19 ] [ 3:47 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

این مطلبو از فارس خوندم بحال شهرم خودم اهواز تاسف خوردم که از لحاظ اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی در بعضی نقاطش بقدری دچار مشکله که حتی مسئولین مربوطه از اینجور حرفا هم نمیزنن! کافیه سری به خیابونای اهواز بزنین تا ببینین در مرکزش یا جاهای مرفه نشین اون هر خلاف و فسقی انجام میشه و فروش میرسه. (اگهحضرات مسئولین بهشون برنخوره، مستند هم میذارم)

 

رئیس پلیس امنیت اخلاقی خبر داد
حضور70 هزار نیروی پلیس برای اجرای پررنگ طرح امنیت اخلاقی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت اخلاقی اعلام کرد: طرح امنیت اخلاقی با حضور پررنگ 70 هزار نیروی پلیس در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار احمد روزبهانی امروز در حاشیه نشست مردمی در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی و در جمع خبرنگاران گفت: طرح امنیت اخلاقی هیچگاه تعطیل نشده و پلیس به وظایف خود در این زمینه عمل می‌کند اما با توجه به آغاز فصل گرما حضور پلیس و گشت‌های امنیت اخلاقی از این پس پررنگ‌تر خواهد شد.

وی اظهار داشت: بحث بدپوششی‌ها و مواردی از امنیت اخلاقی باعث شده تا مطالبات مردم، رسانه‌ها و مسئولان افزایش پیدا کند.

سردار روزبهانی گفت:برخی فکر می‌کنند که پلیس هیچ اقدامی در زمینه امنیت اخلاقی و مقابله با بدحجابی انجام نمی‌دهد در حالی که این طور نیست و پلیس به وظایف خود در این زمینه با جدیت عمل می‌کند.

این مقام نیروی انتظامی تصریح کرد: نام گشت ارشاد را از روی ماشین‌های پلیس حذف کردیم و این گشت‌ها تحت عنوان پلیس امنیت اخلاقی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

سردار روزبهانی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و حجم انبوهی از مسافرت‌ها مطالبات مردمی در زمینه پوشش و امنیت اخلاقی افزایش یافته و به همین منظور حضور پلیس در پارک‌ها، جنگل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها، خیابان‌ها و دیگر اماکن افزایش می‌یابد و طرح امنیت اخلاقی را کمافی‌السابق اجرا خواهیم کرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: از این پس شاهد حضور پررنگ و پرتعداد گشت‌های امنیت اخلاقی در خیابان‌ها و مراکز عمومی و تفریحی خواهیم بود تا به مطالبات مردمی پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهیم.

وی اظهار داشت: پلیس با دیش‌های ماهواره‌ای که روی بالکن و پشت‌بام‌ها به صورت آشکار نصب شده و قابل رویت هستند برخورد می‌کند و اگر این موضوع دوباره تکرار شود فرد خاطی به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

* تذکرات و برخوردهای پلیس برای بدپوشش‌ها شدت می‌گیرد

این مقام نیروی انتظامی تصریح کرد: در بحث پوشش نیز برخوردها، تذکرات پلیس شدت می‌گیرد و افرادی که به صورت مانکن‌گونه و از روی غرض در خیابان‌ها ظاهر شوند با برخورد قانونی و مقتدرانه پلیس مواجه خواهند شد.

*خودروی رانندگانی که کشف حجاب کنند توقیف می‌شود

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: در بعضی از خودروها رانندگان زن اقدام به کشف حجاب می‌کنند که این اقدام توجیه درستی نداشته و پلیس ضمن توقیف خودرو با فرد خاطی برابر قانون اقدام می‌کند و فرد خاطی را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

* عدم رعایت حجاب و استفاده از ماهواره نقض حقوق شهروندی است

سردار روزبهانی در توضیح این موضوع که برخی می‌گویند لباس افراد و نحوه آرایششان به خودشان مربوط است و حقوق شهروندی محسوب می‌شود، گفت: قانون‌شکنان از اقدام غیر قانونی‌شان اطلاع دارند و این موضوع هیچ ارتباطی به حقوق شهروندی ندارد، عدم رعایت حجاب زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی است و در بحث استفاده از ماهواره نیز که معضلات و مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده خود عدم رعایت حقوق شهروندی محسوب می‌شود.

* پلیس با قدرت تمام طرح امنیت اخلاقی را با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی به اجرا می‌گذارد

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: پلیس با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و فساد با قدرت تمام وارد عمل شده و مبارزه خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برای اجرای قانون و افزایش امنیت اخلاقی از مردم می‌خواهیم پلیس را یاری کند تا ضمن احیای حقوق شهروندی و امنیت قابل پسند و نسبی برسیم.

سردار روزبهانی گفت: پلیس فقط با مزاحمان نوامیس و بدحجابان برخورد نمی‌کند بلکه با مزاحمان نوجوانان پسر نیز به شدت برخورد خواهد کرد.

این مقام نیروی انتظامی گفت: طرح امنیت اخلاقی کما فی السابق در حال اجرا است اما در موضوع آموزش تأکید فراوان داریم و سعی می‌کنیم ایرادها و نواقص را برطرف کرده و مأموران پلیس را نیز توجیه و آموزش دهیم.

سردار روزبهانی تأکید کرد: برای اجرای بهتر طرح امنیت اخلاقی با همت بیشتر و تعداد بیشتری از نیروها و همچنین با هماهنگی مقامات قضایی وارد عمل می‌شویم.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: پلیس برای جمع‌آوری دیش‌های ماهواره و ورود به ساختمان‌ها هماهنگی قضایی انجام داده است.

این مقام نیروی انتظامی درباره سگ‌گردانی نیز اظهار داشت: قانونی در مجلس شورای اسلامی آماده تصویب است که مشکلات قانونی برای برخورد با سگ‌گردانی را مرتفع می‌کند.

وی اظهار داشت: سگ‌ها باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان می‌شود و گاهی با پارس کردن موجب ناراحتی برخی شهروندان می‌شوند.

وی اظهار داشت: مشاهده شده که برخی افراد لباس سیاه بر تن سگ کرده و پشت هیئت‌های عزاداری حرکت می‌کنند که این با باورهای مذهبی مغایرت دارد و نوعی توهین محسوب می‌شود. در ایران شرایط پلیس باید با این افراد برخورد کند.

سردار روزبهانی با تأکید بر اینکه خودرو حریم شخصی نیست، گفت: کسی که چنین بحثی را مطرح می‌کند از قانون اطلاعی ندارد. هرگونه بدپوششی یا کشف حجاب در خودرو جرم مشهود به شمار می‌رود و پلیس وظیفه دارد اقدام قانونی در این زمینه انجام دهد.

سردار روزبهانی افزود: در طرح امنیت اخلاقی امسال مأموریت‌های پلیس چند برابر می‌شود و بیش از 70 هزار نفر نیرو در این طرح شرکت خواهند کرد.

* هر خودروی شخصی می‌تواند گشت نامحسوس پلیس باشد

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس امنیت اخلاقی به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت خواهند کرد و افراد قانون شکن بدانند هر خودروی شخصی می‌تواند گشت نامحسوس باشد.

وی اظهار داشت: پلیس راهور طبق قانون می‌تواند با بدحجابی برخورد کند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت: افرادی که به دلیل بدپوششی دستگیر شوند به مقر پلیس هدایت شده و به خانواده آنها برای تهیه لباس مناسب اطلاع داده می‌شود و در پایان از فرد تعهد اخذ می‌شود تا در صورت تکرار وی به مرجع قضایی معرفی شود.

سردار روزبهانی تأکید کرد: افرادی که مانکن‌وار و غرض‌ورزانه در خیابان‌ها ظاهر شوند توسط پلیس به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

منبع: فارس


[ دوشنبه 90/2/19 ] [ 3:10 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

یکی از مهمترین اخبار این روزها که متاسفانه تا مدتی میتونه افکار عمومی دنیا رو از مسائل اصلی منطقه دور نگه داره، موضوع کشته شدن اسامه بن لادن(به ادعای اوباما) هست. مطلبی در زیر گذاشتم. هر چند دلایل 3گانه ای دارم که به مشکوک بودن این موضوع صحه میگذاره که بهش اشاره میکنم:

1. عکس نمایش دراومده که نسخه ای از اون رو در پائین میبینید میتونه تصادفً به بن لادن شباهت داشته باشه

2. با بررسی یکی از عکسهای بن لادن در زمان زنده بودن و قیاس اون با عکس بعد از مرگش میفهمیم که اون چند سال پیش کشته شده و آمریکا تعمداً الان موضوع رو طرح کرده یا اینکه عکس ها با فتوشاپ دستکاری شدن!(قویترین فرضیه)

3. چرا آمریکا حالا مسئله رو مطرح میکنه؟! آیا علتش این نیست که به این نتیجه رسیدن جواب مهمترین معمای خودشون رو باید در حساسترین برهه زمانی منطقه یعنی اینروزها بذهن ملتها تحمیل کنن!(که البته دیکه این ملتها، اون ملتهای سابق نیستن و کنترل مسائل منطقه هم کلاً از دست آمریکا برای همیشه خارج شده))

 

عکس1

ben 

 

عکس2 

ben2

 

 

اندیشکده سابان آمریکا:
آمریکا از مرگ بن‌لادن برای بهبود روابط با ایران استفاده کند

خبرگزاری فارس: یک اندیشکده آمریکایی معتقد است اکنون زمان آن فرا رسیده است که آمریکا دیپلماسی مستقیم و سازنده با ایران را احیا کند تا به اهداف خود در افغانستان جامه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم خبرگزاری فارس، اندیشکده "سابان " به قلم "سوزان مالونی " عضو ارشد بخش ساسیت خارجی حوزه سیاست خاورمیانه آورده است: مرگ اسامه بن لادن، روند تغییر یک کشور درطول یک دهه را به خوبی نشان می دهد، حتی اگر آن کشور، جمهوری اسلامی ایران باشد که کشوری بدون تغییر بنظر می رسد. 10سال پیش و طی پیامدهای حملات 11سپتامبر، دولت و مردم ایران احساس همدردی شدید خود را با مردم آمریکا اعلام کردند.


پس از مرگ بن لادن بنظر می رسید که پایان کدورت های تلخ میان دوکشور و بازگشت ایران به مجامع بین المللی، برای اولین بار و برای یک دوره ی زمانی کوتاه، چشم اندازی قابل تصور باشد. در واقع، همانگونه که پیش بینی می شد، روحیه ی آشتی و دوستی که بعد از حملات تروریستی بین تهران و واشنگتن بوجود آمده بود، زودگذر و ناپایدار بود. همکاری های متوقف و عدم اعتماد تشدید شد و سیاست داخلی ایران به دوران سوء ظن شدید و سرکوب افراد بازگشت. تقریبا 10سال بعد، واکنش تهران به خبر کشته شدن بن لادن توسط نیروهای ارتش آمریکا، به گونه ای بود که بیشتر به بدگمانی و بدبینی شبیه بود تا ابراز همدردی. وزیر خارجه ایران با لحنی سرد و غیردوستانه اظهار داشت که با مرگ بن لادن، دیگر نیازی به حضور آمریکا در خاور میانه نخواهد بود. او همچنین از این خبر استفاده کرد تا واشینگتن را برای جمع آوری تمامی نیروهای نظامی خود از منطقه، مخاطب قرار دهد.

عده ای دیگر از مقامات ایرانی و رسانه ها در راستای سخنرانی های محمود احمدی نژاد رئیس جمهور این کشور، تفکراتی را ترویج دادند. رئیس جمهوری که به "دروغ بزرگ " خواندن حوادث 11سپتامبر و متهم کردن دولت آمریکا به مشارکت و همدستی در این حوادث پرداخته است. مرگ بن لادن، به جای ایجاد فرصت های جدید برای همکاری های دوجانبه در زمینه منافع مشترک، تنها آثار به جای مانده از خصومت دوجانبه و تداوم آن در ایجاد فاصله بین واشنگتن و تهران را نمایان می سازد.


دولت بوش بیش از اندازه به انتقال اجتناب ناپذیر قدرت در جمهوری اسلامی اطمینان داشت، درحالیکه رهبران ایران بیش از اندازه گرفتار مبارزات انتخاباتی خود بودند و به چندین بخش تقسیم شده بودند؛ به همین دلیل در برخورد خود با شیطان بزرگ، اجازه هیچگونه تغییر و تحولی در روابط فی ما بین نمی دادند.

علیرغم ناکامی های گذشته تهران، مرگ بن لادن می تواند فرصتی برای تجدید نظر در خصوص مذاکرات مستقیم در خصوص افغانستان و امکان احیای مجدد آن برای هردو کشور باشد. واشنگتن در این حوزه و به دلیل واهمه از عرضه ی تلاش های دیپلماتیک خود به بهایی ناچیز و ممانعت از انگیزه ها و تلاش های هسته ای ایران، تا این لحظه مردد بوده است. این طرز تفکر، باریک بینی و کوته فکری است. موفقیتی که واشنگتن مدت هاست در مبارزه علیه القاعده بدنبال آن است، تنها با موضع دولت و طرز برخورد آن با کشوری سرسخت و ناسازگار به نام ایران تقویت می شود. اکنون برای توجه و بهره برداری از استعدادها و غریضه های پرورش یافته ایران زمان ایده آلی است تا به نتایج بهتر و پایدارتری در افغانستان دست یابیم و چشم انداز هرگونه دیپلماسی مستقیم و سازنده بین آمریکا و ایران را احیا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس


[ دوشنبه 90/2/19 ] [ 3:4 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

بالاخره بعد از کلی انتظار خدمت شما رسیدم. خیلی اتفاقات مهمی توی این مدت که در کنار شما نبودم افتاد. در وهله اول لازمه که فرا رسیدن ایام فاطمیه رو تسلیت بگم و همچنین سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه رو گرامی بدارم.ادای احترامی هم میکنم به شهیدان آوینی و صیاد شیرازی که نتونستم با ارسال مطلب به اونها ادای دین کوچیکی بکنم.


[ چهارشنبه 90/2/14 ] [ 2:8 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
........

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان