سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

آیا تا حالا درباره انجیل شیطانی شنیده بودید؟ در اینجا خوبه بعضی از دوستان که دنبال موسیقیهای باصطلاح امروزین، دقت کنن که آبشخور این آهنگها کجاست.

زیر و بم شیطان پرستی/ نقد محتوایی انجیل شیطانی +عکس
مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها با اشاره به اینکه نظام سرمایه‌داری بر اساس خوی استکباری خود به رواج شیطان‌پرستی روی آورده است، «انجیل شیطانی» را مصداقی برای مدعای خود عنوان کرد.

به گزارش جهان، شیطان‏پرستی معاصر، با داعیه دین و معنویت به میدان آمده‏است، این مرام بر خلاف تصوّر رایج، جذابیت‏هایی دارد که فهم و درک آن برای کسانی که تصوّر روشنی از آموزه‏های این آیین ندارند، بسیار دشوار است، هر چند شیطان‏پرستی جدید به تقلید از شیطان‏پرستی قرون وسطایی شکل گرفته و بسیاری از آموزه‏های آن را در خود جای داده است، این جنبش، در نوع خود حرکت جدیدی است که باید با نگاه به ریشه‏های تاریخی ـ اجتماعی آن در غرب تحلیل شود.

به همین منظور فارس با حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه شریفی دوست» مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها در خصوص نقد محتوایی «انجیل شیطانی» سلسه‌گفت‌و‌گوهایی انجام داده است که بخشی از آن از نظر می‌گذرد:

 

s


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 11:9 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

بدون شرح:

 

تفریحات سالم اماراتیها!:خسته کننده

tafrih


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 8:14 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

توی این دعواها و کشمکشها بر خرمگس معرکه لعنت!

 

رونمایی از همکاری جدید شیرین عبادی با گروهک تروریستی بهایی

در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور . . .

Sh

 

 

 

 

ادیان نیوز/ همزمان با موج بیداری اسلامی و خلق حماسه 12 اسفند در ایران که موجب درماندگی شدید سیاستمدارن کشورهای غربی شد ، سرویس های جاسوسی_اطلاعاتی غرب با همکاری عناصر بهایی پروژه جدیدی برای ایجاد جبهه وهن علیه جمهوری اسلامی کلید زدند. در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور طبق یک برنامه مدون در فضای مجازی ، جمهوری اسلامی را برای آزادی زندانیان بهایی که در فتنه 88 به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در بازداشت به سر می برند تحت فشار قرار دهد.

پروژه بازسازی تشکیلاتی "ارتش جهانی رهایی" در ادامه برنامه تشکیل « کانون حمایت از زندانیان سیاسی» در شهر آخن آلمان است که با پشتیبانی سازمان اطلاعات و امنیت آلمان قرار است برای آزادی زندانیان سیاسی فتنه 88 خصوصا مجرمین بهایی که هر کدام به دلیل جرائم امنیتی در حبس قانونی به سر می برند ، فعالیت کنند.

سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی در برنامه جدید ایران هراسی با مرکزیت سازمان اطلاعات و امنیت آلمان و با مدیریت وکیل مدافع بهائیان یعنی شیرین عبادی تلاش دارند تا از طریق تهیه گزارش از وضعیت زندانیان سیاسی در ایران و بهره گیری از این سیاه نمایی ها ، فشارهای سیاسی برای تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی برای عقب نشینی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای را پیگیری کنند.

گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" که توسط سرویس ها جاسوسی غرب حمایت می شود به عنوان یکی از شاخه های این پروژه قرار است در بحث آزادی فعالیت سیاسی –مذهبی فرقه ضاله بهایت در ابران و آزادی زنذانیان این فرقه تلاش کند.چندی پیش گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" برای انجام عملیات های خرابکارنه اعلام موجودیت کرده بود که اعضای آن قبل از انجام هر اقدامی توسط ماموران امنیتی دستگیر شدند./SERATNEWS


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 6:4 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

به به اسراییلیها میگم اگر اییران حمله کرد لازم نیست جایی فرار کنید!، چون انشالله کار بفرار نمیکشه. یه راست میرید داخل جهنم!مدرک داشتن

 

اگر ایران حمله کند نمی‌دانیم کجا فرار کنیم

ناظران و کارشناسان مسائل نظامی و راهبردی رژیم اسرائیل با ترسیم و پیش بینی سناریو هولناکی از تبعات ناشی از تجاوزات اسرائیل به سایت های هسته ای ایران در خصوص اقدام نظامی علیه ایران، به مسئولان این رژیم هشدار دادند.

کیهان: کانال ده تلویزیون رژیم اسرائیل در این خصوص گفت: پرواز با جنگنده اف15 از تل آویو تا تهران دو ساعت و نیم بطول می انجامد. یک موشک بالستیک قادر است این مسافت را در عرض ده دقیقه طی کند.

وی گفت: پیش بینی دقیق تبعات حمله به سایت های هسته ای ایران دشوار است.
«تساحی هانگبی» رئیس سابق کمیسیون سیاست های خارجی کنست اسرائیل در این خصوص گفت: ما از توانمندی و آمادگی ایران برای ضربه زدن به زیرساخت های دولت اسرائیل مطلع نیستیم. اطلاعاتی از این قبیل از حیطه تحقیقات نهادهای اطلاعاتی امنیتی اسرائیل فراتر است.

براساس سناریوهای طراحی شده برای حمله به ایران، دولت اسرائیل با بکارگیری جنگنده های نیروی هوایی سایت های هسته ای ایران را هدف قرار می دهد.

یک کارشناس مسائل نظامی در بررسی توانمندی های ایران در پاسخ به حملات اسرائیل گفت: ما نمی دانیم ذخایر موشکی ایران برای پاسخ دادن به حملات اسرائیل در چه حدی است و اطلاعات دقیقی در مورد برد موشک ها و توانمندی ایران برای شلیک این موشک ها در دست نیست.
سرتیپ «یتسحاق بن یسرائیل» رئیس سازمان هوافضا اسرائیل در این خصوص گفت: براساس بررسی های ما پس از حمله به سایت های هسته ای ایران صدها موشک ایرانی به اسرائیل اصابت می کند. حدود دو یا سه الی چهار برابر حملات موشکی صدام حسین به اسرائیل در سال .1991 ما با کشوری روبرو هستیم که قادر است آسیب های بسیاری به اسرائیل وارد کند. بن یسرائیل افزود: پس از حمله اسرائیل به ایران، رعب و هراس از پاسخ ایران به این حملات خواب را از مردم اسرائیل می رباید.

سرتیپ «گیورا آیلند» رئیس سابق شورای امنیت ملی اسرائیل نیز در این خصوص گفت: سامانه دفاعی «حیتس» براساس تعامل با موشک های دشمن و به منظور ناکار ساختن آنها طراحی شده است. مناطق مسکونی اسرائیل هدف حملات موشک های ویرانگری قرار می گیرند.
گزارشگر اسرائیلی گفت: بررسی های کارشناسان نشان می دهد پاسخ ایران به حملات اسرائیل در اینجا خلاصه نمی شود. ایرانی ها طی سالیان متمادی ائتلاف هایی را با دشمنانی که اسرائیل را از شمال و جنوب احاطه کرده اند ایجاد کرده است.

«عاموس هرنیل» تحلیلگر مسائل سیاسی روزنامه «هاآرتص» در این خصوص در گفت گو با تلویزیون اسرائیل تصریح کرد: در زمینه مشارکت همپیمانان راهبردی ایران از جمله سوریه که در حال حاضر درگیر جنگ داخلی است، در حمله به اسرائیل همواره سؤال هایی مطرح می شود.
یتسحاق بن یسرائیل در خصوص عملکرد همپیمانان ایران در منطقه در واکنش به تجاوزات اسرائیل به ایران گفت: حزب الله همه توان نظامی خود را علیه اسرائیل بکار می گیرد. این بار اسرائیل اشتباه های گذشته را تکرار نمی کند و دست و پا بسته نخواهد نشست.
«زئیف بیالسکی» نماینده در کنست اسرائیل و رئیس کمیسیون فرعی آماده سازی جبهه داخلی اسرائیل نیز در این خصوص گفت: در صورت وقوع جنگ شرایط خوبی نخواهیم داشت. حدود یک میلیون و700 هزار نفر اسرائیلی از پناهگاه های لازم و امن برخوردار نیستند. مردم اسرائیل جایی برای گریختن از حملات دشمن ندارند.

«وسیم بزی» نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفت وگو با برنامه این هفته «العین الاسرائیلیه» (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم در بررسی این گزارش تصریح کرد: کارشناسان و ناظران اسرائیلی با پیش بینی و ترسیم سناریو تبعات ناشی از تجاوزات آنان به سایت های هسته ای ایران، موجی از رعب و وحشت را در رژیم اسرائیل ایجادکردند.

وی گفت: صهیونیست ها در پیش بینی تبعات حمله به ایران همواره الگوی جنگ 33روز لبنان را در پیش رو دارند در حالی که پاسخ ایران به تجاوزات صهیونیست ها بسیار وسیع تر و سهمگین تر خواهد بود.

وی افزود: اسرائیل در حمله به ایران با ملت چندین میلیونی ایران که ابتکار و درایت خود را در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی و نظامی از تمدن چند هزار ساله خود به ارث برده است، روبرو است لذا صهیونیست ها با حمله به ایران، سرعت فرآیند اضمحلال رژیم اسرائیل را رقم می زنند.

منبع: جهان نیوز


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 6:0 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

از قتله اهل بیت پیامبر(ص) و حامیان آنها در رون حاضر که توقعی جز این نیست!:

 

توزیع کتاب موهن میان زائران ایرانی

عناصر فرقه وهابیت در اطراف قبرستان بقیع در مدینه کتابی موهن علیه مقدسات شیعیان به زبان فارسی در میان زایران ایرانی توزیع می‌کنند.

به گزارش فارس عناصر فرقه وهابیت اخیراً در اقدامی موهن، کتابی را ‌در بین زائران ایرانی مدینه توزیع می‌کنند که در آن گستاخی‌های وقیحانه‌ای علیه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مطرح شده است.

در این کتاب که نام آن "دروغ بزرگ" است، روایات و اعتقادات شیعیان درباره صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) با استفاده از روایات مجعول وهابیت مورد تمسخر و فحاشی قرار گرفته است.

‌این کتاب که به زبان فارسی منتشر شده، فقط شیعیان ایرانی که برای سفر حج عازم عربستان سعودی شده‌اند را مورد هدف قرار داده است.

این عناصر وهابی با خودروهای ارگان‌های رسمی حکومت آل‌سعود معمولاً در ساعات منتهی به زمان برگزاری نماز جماعت در مسجدالنبی، در اطراف بقیع اقدام به توزیع این کتاب در بین زایران ایرانی می‌کنند.

هنوز مسئولان ذیربط ایرانی به این اقدام موهن عربستان سعودی واکنشی نشان نداده‌اند.

توزیع این کتاب که در چندین قطع مختلف چاپ شده، همزمان با تشدید آزار و اذیت زایران ایرانی در اماکن زیارتی عربستان صورت گرفته است.

منبع: جهان نیوز


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 5:41 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان