سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

با خبر شدم که رئیس جمهور مخلوع مصر سرویس خیانتها و خوشحسابی خودشو برای استکبار جهانی با بردن جایزه مرد سال اسرائیل تکمیل کرد!

بخشی از خدمات مبارک به اسرائیل و همپیمانانش:

1. همکاری و همدستی در خیانت به مردم مظلوم غزه در محاصره طولانی و همه جانبه اون سرزمین توسط اسرائیل

2. سرکوب انقلابیون ضداستعمار و ضداشغالگری و مخالف اسرائیل در طی حکومت ننگین خودش

3. کمکهای شایان و بیشائبه به رژیم بعث عفلقی صدامی در طی تجاوز و جنگ تحمیلی اون رژیم علیه ایران از طرق پشتیبانی نیروئی، اطلاعاتی و سیاسی و تبلیغاتی

4. اجاره بخشی از سرزمین مصر در ماجرای سازش ننگین کمپ دیوید بمنظور عیاشی و .... اسرائیلیهای غاصب

5. توطئه های مختلف بر علیه انقلاب اسلامی ایران از طریق کمکهای موثر به ضدانقلابیون ایرانی

... اینها همه بخشی از جنایات این آدمه که با حماقت! اخیر اسرائیل در دادن جایزه مرد سال به اون مجموعه ش کامل شد.

آقای مبارک دعا میکنم زمانیکه به جهنم واصل شدی، اوندنیا این جایزه مثل یه لکه ننگ و عار ابدی شما رو همیشه در کنار محمد رضا پالانی(پهلوی)، معمر قذافی، حسین اردنی، حسن مراکشی، صدام عفلقی، فهد، موسولینی، هیتلر، ریگان و خیلیای دیگه از کسائی که ناله مظلومین در طول تاریخ پشت سرشونه همراهی کنه.

 
تقدیر اسرائیل از مبارک:
به گزارش (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: محافل سیاسی و مطبوعاتی اسرائیل، حسنی مبارک،‌ رئیس‌جمهور سابق مصر را به خاطر پایبندی‌اش به صلح با اسرائیل از زمان تصدی پست ریاست جمهوری در سال 1981 نامزد دریافت جایزه شخصیت برتر سال اسرائیل کردند به این ترتیب مبارک اولین شخصیت عربی و غیراسرائیلی است که برای دریافت این جایزه در این دولت اشغالگر نامزد می‌شود.

 

بر اساس گزارش، این شبکه علت این انتخاب را همچنین تلاش مبارک برای اجرای بندهای توافق‌نامه صلح و حفظ ثبات منطقه در طول 30 سال گذشته اعلام کرده است.

 

در همین راستا یک خبرنگار اسرائیلی اظهار داشت: مبارک خدمات بزرگی را به اسرائیل ارائه کرده است، لذا باید از وی تقدیر شود، حتی اگر نتواند جایزه را دریافت کند.

 

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی همچنین افزود: در صورت برنده شدن مبارک این جایزه به صورت تشریفاتی به شخص وی اعطا خواهد شد.

 

قرار است که برندگان این جایزه در ژانویه آینده اعلام شوند.

[ پنج شنبه 90/7/14 ] [ 7:30 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان