سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

فوری!

گامی دیگر در تکمیل انقلاب مردم لیبی و بثمر رسیدن خونهای پاک شهدای انقلاب در این کشور (البته الان از تلویزیون شنیدم که بر اثر جراحات پس از دستگیری به جهنم واصل شد)

 

شبکه خبری العربیه لحظاتی پیش در خبری اعلام کرد که معمر قذافی رهبر سابق لیبی در شهر سرت دستگیر شده است . یورور نیوز هم اعلام کرد که قذافی از ناحیه هر دو پا مجروح و به بیمارستان منتقل شده است .در همین حال برخی از منابع از کشته شدن قذافی خبر داده اند . تا کنون خبری درمورد سرنوشت سیف الاسلام قذافی ، فرزند قذافی که گفته می شد همراه سرهنگ قذافی است ، خبری منتشر نشده است
سرویس بین الملل – شبکه خبری العربیه لحظاتی پیش در خبری اعلام کرد که معمر قذافی رهبر سابق لیبی در شهر سرت دستگیر شده است .

به گزارش «تابناک» ، العربیه این خبر را به نقل از فرماندهانی که در عملیات تصرف سرت حضور داشته اند ، نقل کرده است .

یورور نیوز هم اعلام کرد که قذافی پس از مجروح شدن ، دستگیر شده است . خبرگزاری های دیگر هم چون رویترز نیز به نقل از مقامات شورای انقلابی لیبی این خبر را تایید کره اند .

 بر این اساس معمر قدافی پس از مجروح شدن از ناحیه هر دو پا با آمبولانس راهی بیمارستان شده است . بنا بر گزارش ها قذافی به شدت مجروح شده است . با این حال برخی از منابع از کشته شدن قذافی خبر داده اند .

هنوز از سرنوشت سیف الاسلام قذافی خبری منتشر نشده است .

هم اکنون در لیبی مردم  در حال جشن و شادی هستند.

منبع: تابناک


[ پنج شنبه 90/7/28 ] [ 3:33 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان