سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

تسلیت بمناسبت سالروز شهادت حضرت باقر العلوم امام محمد بن علی(ع)

خیلی متاسفم که در یکماه گذشته از 3مناسبت مهم یعنی هفته دفاع مقدس، ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) و سفر مقام معظم رهبری بدلیل مشغله دنیوی و زندگی خودم نتوستم مطلبی بذارم. فردا یوم الله 13آبان هست. روزی که متاسفانهما بدلیل روزمرگی و شاید کم اهمیت دونستن این روز بسیار به اون جفا و بی مهری میکنیم و قطعن به همین دلیله که مشتی سازشکار آمریکائی در روزگاران ما به خودشون جرات میدن از رابطه و سازش با آمریکا حرف بزنن. بمناسبت فردا فیلمی از مداحی پرشور حسینی و ضدآمریکائی! شهید مهدی رجب بیگی، "دانشجو"ی بصیر و شهید راه مبارزه با نفاق براتون میذارم که اشعار حماسی و ضد سازشی و زیبائی در اون خوندن.

در پستهای آینده درباره غلط زیادی آمریکائیها در ساختن بازی ضد انسانی، ضد ملی، ضد ایرانی، ضد اسلامی بتلفیلد3 برتون مینویسم. از بعضی دوستان متاسفانه بیبصیرت انتقاد دارم که اصلن موضع صحیحی درباره این موضوع نگرفتن و حتی اقدام به ... !

و حالا فیلمی درباره شهید رجب بیگی

http://mov.tebyan.net/1389/08/marg_be_karter77149.flv


[ جمعه 90/8/13 ] [ 5:22 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان