سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

چقدر خوبه که به این سرعت آزدایخواهان قلابی غربزده چهره شون برملا میشه! پس معلومه هر کس به آمریکا و غرب متکی باشه کارش همینه! پس قریب به یقین تلفات فتنه88 کار همین آقایون آزادیخواه و امت خداجوی آقای میرحسین بوده. غیر از اینه؟!:

آمار تلفات حمله مسلحانه به اجتماع مردمی در سوریه به 33 کشته و مجروح رسید

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: حمله افراد مسلح در سوریه به یک راهپیمایی که در حمایت از بشار اسد و نظام سوریه برگزار شد، 33 کشته و مجروح بر جای گذاشت که تعدادی از آنان خبرنگاران اروپایی از جمله فرانسوی و بلژیکی و انگلیسی بودند.

خبرگزاری فارس: آمار تلفات حمله مسلحانه به اجتماع مردمی در سوریه به 33 کشته و مجروح رسید

به گزارش فارس، آخرین خبرهای رسیده از حادثه حمله گروهک مسلح به یک راهپیمایی مردمی در سوریه که در حمایت از بشار اسد برگزار شده بود، حکایت از افزایش تلفات این حادثه دارد.
 
بر اساس آخرین گزارش رسانه‌های سوری تعداد تلفات این حادثه 8 کشته و 25 مجروح گزارش شده است.

این راهپیمایی در شهر ناآرام حمص برگزار شد و در میان کشته شدگان خبرنگاران اروپایی از جمله یک بلژیکی مشاهده می‌شوند.

دقایقی پیش نیز شبکه دو تلویزیون فرانسه اعلام کرد که در این حمله یک خبرنگار فرانسوی به نام "ژیل ژاکییه" نیز کشته شده است.
 
همزمان با این رویداد مردم سوریه در شهرهای مهمی مانند دمشق، حلب، قامشلی، درعا و سویداء در حمایت از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و کشورشان و روند اصلاحات در میادین اصلی این شهرها تجمع کردند و ساعاتی پیش بشار اسد در جمع مردم دمشق در میدان امویین حاضر شد و بر مبارزه با تروریست‌ها و ادامه دادن روند اصلاحات تاکید کرد.
منبع: فارس


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 12:16 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان