سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

گلی به گوشه جمال روزنامه های رسمی و غیررسمی در این نظام و کشور اسلامی که نیم صفحه خیلیاشون پر از آگهی این تورهای خارجیه و از راه این تبلیغات، کسب مال حروم دارن! (البته بشرطیکه نگن خب، پیشگیری کنید، بعدش هر بی بندو باری خواستید بکنید!)

 

ایدز؛ سوغات سفر ایرانی‌ها به تایلند!

یکی از نمایندگان مجلس با انتقاد از نحوه برخورد مسئولان در ارتباط با سفر ایرانی‌ها به تایلند گفت: به خاطر بیماری آنفلوانزا سفر حج 88 متوقف شد اما با وجود بیماری خطرناک ایدز در کشوری مثل تایلند سفرها همچنان انجام می‌شود.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام موسی قربانی اظهار داشت: درباره سفر ایرانی‌ها به تایلند چند نکته قابل تأمل است که یکی از این موارد سرمایه ملی کشور است. ارزی که باید در جاهای مفید و ضروری مورد استفاده قرار گیرد برای چنین سفرهایی از کشور خارج می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از موارد، بحث سلامت بهداشت جامعه است که دولت باید برای این موضوع اهمیت ویژه‌ای قائل شود همانطور که برای رفتن به حج، مقررات می‌گذارند مثل سال 88 که به دلیل شیوع آنفلوانزا جلوی برخی از سفرهای معنوی گرفته شد باید برای چنین سفرهایی که خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون ایدز وجود دارد مقرراتی لحاظ کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: دولت درباره سفر به تایلند که سلامت مردم به خطر می‌افتد باید حساس باشد و از حرکت‌هایی که فرهنگ ایرانی - اسلامی ما را مخدوش می‌کنند و به اعتقادات مردم آسیب می‌زنند باید جلوگیری شود.

وی ادامه داد: حداقل تکلیف مسئولان در این باره برنامه‌ریزی است.

حجت‌الاسلام قربانی تأکید کرد: نباید به هر شکلی در کشور پول در بیاوریم. عده‌ای از سفر به تایلند سودهای زیادی به جیب می‌زنند.

وی ادامه داد: نظام ما اسلامی است و این را نباید از یاد ببریم.

این نماینده مجلس درباره مسئولیت سنگین مسئولان گردشگری کشور در این خصوص گفت: مسئولان مرتبط با موضوع گردشگری باید رگه حساسیتی نسبت به ارزش‌های نظام داشته باشند و قائل به اباحه‌گری نباشند.
 
حجت‌الاسلام قربانی افزود: موضوعات اینچنینی باید کارشناسی دقیق شوند تا جلوی بعضی مسائل از جمله تهدید فرهنگ اسلامی و سلامت مردم گرفته شود.

منبع: فارس


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 6:36 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان