سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

رئیس ستاد ارتش تروریست اسرائیل گفته: امسال سال سرنوشت سازی درباره تحولات مربوطبه ایرانه! آقای اسرائیل بکوری چشم اول تا آخرتون، هیچ غلطی نمیتونی بکنی! مواظب باش زودتر از موعد مقرر کلکتونو نکنیم!

 
جواد لاریجانی به ناوی پیلای: ترورها نشان دهنده وضع اسف بار روابط بین الملل است 

آمریکا - دبیرستاد حقوق بشر در نامه ای به خانم ناوی پیلای، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از انفعال و سکوت مجامع جهانی در قبال ترور دانشمندان ایرانی انتقاد کرد و خواستار تعیین گزارشگر ویژه برای بررسی ترورها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستادحقوق بشر، محمد جواد لاریجانی در این نامه با تاکید براینکه "این جنایت که دانشمندان و متفکران یک کشور را هدف جوخه های ترور قرار داده در تاریخ بشریت بسیار نادر و کم نظیر است" از خانم پیلای خواست تا هرچه سریعتر گزارشگر ویژه ای را تعینن نماید تا نقش عاملان این ترورها را کشف و برای شورای حقوق بشر سازمان ملل گزارشی جامع و کامل تهیه کند تا این موضوع در جوامع بین المللی پیگیری شود.

متن نامه دکتر محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان به خانم ناوی پیلای کمیسر عالی سازمان ملل به شرح ذیل است:

 

بنام خدا

سرکار خانم ناوی پیلای

کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل:

همانطور که در نامه قبلی به سرکار عالی منعکس شد، متاسفانه روند ناگوار و ضد بشری ترور دانشمندان ایرانی همچنان ادامه دارد. امروز یازدهم ژانویه 2012، دکتر مصطفی احمدی روشن یکی دیگر از دانشمندان کشور ما ترور شد و به شهادت رسید. بدون شک این جنایت که دانشمندان و متفکران یک کشور را هدف جوخه های ترور قرار داده در تاریخ بشریت بسیار نادر و کم نظیر است.

با توجه به اینکه ترورهای مزبور آشکارا توسط عوامل رژیم اسرائیل و مزدوران موساد تحت پوشش حمایت همه جانبه برخی ازدول غربی صورت می گیرد و از آنجایی که برخی از نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به تازگی ترور دانشمندان ایرانی را به عنوان یک استراتژی و برنامه عمل خود اعلام کرده اند باید از آن به عنوان یک رسوایی بزرگ برای نظام حقوق بین الملل یاد کرد.

این رسوایی گذشته از اینکه وضعیت اسف بار روابط بین الملل در زمان معاصر را نشان می دهد، انفعال و رفتار گزینشی دولت ها، سازمان های بین المللی ، شورای حقوق بشر و سایر نهادهای مربطو به سازمان ملل را نسبت به موضوع تروریسم نشان می دهد که در واقع باید بر اساس وظایف ذاتی خود، این روند جنایتکارانه را در مسیر تعهدات بین المللی در مبارزه با تروریسم و بخصوص تروریسم بین المللی که توسط رژیم صهونیستی ، امریکا و برخی دول دیگر غربی تقویت می شود و همچنین بر اساس تعهدات بین المللی در راستای آزادی انتخاب مشاغل و خصوصا مشاغل علمی که از مستثنائات منشور جهانی حقوق بشر و کنوانسیون های مربوط است پیگیری کنند.

اینجانب، بعنوان دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، جداً از سرکار عالی می خواهم که با صراحت تمام و بدون هیچ شبهه ای و به طور رسمی این جنایات را محکوم کرده و گزارشگر ویژه ای را برای بررسی ابعاد این مساله تعیین نمائید تا نقش عاملان این ترورها را کشف و برای جنابعالی و شورای حقوق بشر سازمان ملل گزارشی جامع و کامل تهیه کنند تا این موضوع در جوامع بین المللی پیگیری شود.
 

در انتظار اقدام عاجل و بدون فوت وقت سرکار عالی هستم.

محمدجواد لاریجانی

دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبر آنلاین


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 6:42 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان