سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

فعلن چند مطلب میذارم تا به مناسبتهای گذشته که نرسیدم چیزی بذارم، برسیم:

انصافن بعضی خوب نقش علمای یهود رو بازی میکنن. ولی در کسوت عالم نما و آخوند درباری مسلمان! گویا نقش علمای قطری و حکومت قطر در دشمنی با شیعه و خط مقاومت و ایران و سوریه و دیگر آزادیخواهان در هم تنیده ست. حالا فهمیدم که چرا آقای قرضاوی چند سالیه مشکوک میزنه! حالا فهمیدم که چرا شیخ نشین قطر همدست اسرائیله!

 

زکات خود را به مخالفان سوریه بدهید!

شیخ «یوسف قرضاوی» چهره سرشناسی که هر از چند گاهی با فتواهای عجیب و سیاسی خود جنجالی جدید در جهان اسلام به راه می اندازد، این بار با صدور فتوایی علیه سوریه، یک بار دیگر مهر تأییدی بر نقش مخرب و منفی کشورهای قطر و عربستان سعودی زد.

به گزارش شیعه آنلاین، قرضاوی که در برنامه زنده شبکه خبری الجزیره قطر تحت عنوان "الشریعه و الحیاة" سخن می گفت، در حالی که به شدت خشمگین بود، فتوای جدید خود را صادر کرد و خطاب به بینندگان این برنامه گفت: زکات خود را برای مبارزان سوریه ارسال کنید.

گفتنی است «یوسف قرضاوی» در این برنامه با عصبانیت شدید، سوریه و حکام آن را "ظالم" و "فاسد" نامید.

این اظهارات قرضاوی در حالی مطرح شد که تصویر دست دادن او با شاهزاده موزه، همسر امیر قطر که یک زن نامحرم به شمار می رود، از معروف ترین تصاویر منتشر شده از قرضاوی است.

نقل از تابناک 

 


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 3:37 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان