سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

توی این دعواها و کشمکشها بر خرمگس معرکه لعنت!

 

رونمایی از همکاری جدید شیرین عبادی با گروهک تروریستی بهایی

در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور . . .

Sh

 

 

 

 

ادیان نیوز/ همزمان با موج بیداری اسلامی و خلق حماسه 12 اسفند در ایران که موجب درماندگی شدید سیاستمدارن کشورهای غربی شد ، سرویس های جاسوسی_اطلاعاتی غرب با همکاری عناصر بهایی پروژه جدیدی برای ایجاد جبهه وهن علیه جمهوری اسلامی کلید زدند. در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور طبق یک برنامه مدون در فضای مجازی ، جمهوری اسلامی را برای آزادی زندانیان بهایی که در فتنه 88 به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در بازداشت به سر می برند تحت فشار قرار دهد.

پروژه بازسازی تشکیلاتی "ارتش جهانی رهایی" در ادامه برنامه تشکیل « کانون حمایت از زندانیان سیاسی» در شهر آخن آلمان است که با پشتیبانی سازمان اطلاعات و امنیت آلمان قرار است برای آزادی زندانیان سیاسی فتنه 88 خصوصا مجرمین بهایی که هر کدام به دلیل جرائم امنیتی در حبس قانونی به سر می برند ، فعالیت کنند.

سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی در برنامه جدید ایران هراسی با مرکزیت سازمان اطلاعات و امنیت آلمان و با مدیریت وکیل مدافع بهائیان یعنی شیرین عبادی تلاش دارند تا از طریق تهیه گزارش از وضعیت زندانیان سیاسی در ایران و بهره گیری از این سیاه نمایی ها ، فشارهای سیاسی برای تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی برای عقب نشینی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای را پیگیری کنند.

گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" که توسط سرویس ها جاسوسی غرب حمایت می شود به عنوان یکی از شاخه های این پروژه قرار است در بحث آزادی فعالیت سیاسی –مذهبی فرقه ضاله بهایت در ابران و آزادی زنذانیان این فرقه تلاش کند.چندی پیش گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" برای انجام عملیات های خرابکارنه اعلام موجودیت کرده بود که اعضای آن قبل از انجام هر اقدامی توسط ماموران امنیتی دستگیر شدند./SERATNEWS


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 6:4 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان