سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

تا حالا خیلی اصطلاح روباه پیر رو شنیدید، اما ...

haj,k

تا حالا اصطلاح روباه باحجاب رو نشنیدید!

 

haj,k2

ولی من الان نشونتون میدم و براش اصطلاح روباه باحجاب رو ساختم(!!!)

haj,k3

بنظر شما چرا خانم اشتون اینطور و با این لباس به مذاکره با ایران میاد؟

 

برای احترام به ملت ایران؟

برای رعایت حرمت آقای جلیلی؟

یا برای فریبکاری و عوامفریبی؟

چقدر این کارها شبیه قرآن سر نیزه کردن یه عده در 1000و خرده ای سال قبله!!!

haj,k4

یک خبر در این مورد و بقیه قضاوت با خودتون:

 

پس از آنکه لباس کاترین اشتون در مذاکرات بهمن 89 خبرساز شد، پوشش وی در مذاکرات استانبول سپس بغداد پوشیده تر شد؛ به طوری که برخی طنزنویسان و کارتونیست ها پوشش اشتون در نشست مسکو را "چادر" پیش بینی کرده بودند!

به گزارش جهان، مذاکرات ایران و گروه 1+5 ساعت 11 به وقت تهران (11:30 به وقت مسکو) با حضور هئیت‌هایی از ایران، 1+5 (آلمان، انگلیس، آمریکا، فرانسه، روسیه و چین) و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل "حلقه طلایی" مسکو آغاز شد. این مذاکرات امروز و فردا در این محل برپاست.

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ریاست هیئت ایرانی در این نشست را برعهده دارد، شب گذشته با کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، دیدار داشت.

از نکات جالب دیدار جلیلی و اشتون پوشش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود؛ پس از آنکه لباس کاترین اشتون در مذاکرات بهمن 89 خبرساز شد، پوشش وی در مذاکرات استانبول سپس بغداد پوشیده تر شد؛ به طوری که برخی طنزنویسان و کارتونیست ها پوشش اشتون در نشست مسکو را "چادر" پیش بینی کرده بودند!


اشتون در مذاکرات بغداد نیز با لباسی کاملا پوشیده و شبیه به مانتو ایرانی برای گفتگو با جلیلی حاضر شده بود.


در مذاکرات سال 89 هم انتشار عکس های فتوشاپی اشتنون در ایران، به دلیل پوشش خاص وی بازتاب فراوانی در رسانه های جهان داشت به گونه ای که سخنگوی کاترین اشتون هم به نحوه انتشار لباس کاترین اشتون در مطبوعات ایران واکنش نشان داد و گفت:‌ «پوشش خانم اشتون شایسته بود. لباس ایشان نیم تنه نبود. خیلی زنان در ایران حجاب کامل دارند اما مذاکرات در سطح بین المللی بود و نه در ایران بلکه در یک کشور ثالث برگزار می شد».
جهان نیوز

وااااای

haj,k4

خیلی خنده‌دار

!!!


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 5:13 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان