سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

این چند روز مسائلی برای کشور ما پیش میاد بدلیل بیبصیرتی و تندروی خیلی از ماها. چند روز قبل آقای دکتر عماد افروغ، این منتقد همیشگی و البته تا حدودی منصف نظام و دولت محترم مسائلی رو در صدا و سیما در برنامه پارک ملت، درباره ولایت و انتقادپذیری حکومت مطرح کرد.متاسفانه بعضیها با برداشتهای یکطرفه و عصبی و عجولانه و دشمن سازانه با حرفهای ایشون موضع گرفتن و این آدم رو در کنار آدمهای بیبصیرتی مثل حسین علائی(درباره ش صحبت میکنم) قرار دادن. برادران، منظور رهبری  از بصیرت یعنی: هرچی تنگ نظرتر و تندتر و عجولتر!!!؟ والله بعضی از ما جفا به مفاهیم مورد نظر رهبری و خود ایشون میکنیم. پسفردا لابد بعضیها به خود رهبری هم زبونم لال برچسب بیصیرت و ضد ولایت نزنید! اصحاب امام حسن مجتبی(ع) نبودن که ایشون رو بجنگ با معاویه تشویق کردن. حتی بعضی بشرط جنگ با معاویه با ایشون بیعت کردن!، بعد همونها اونحضرت رو مجبور به صلح کردن. و بعد همونها بعد از پذیرش صلح توسط حضرت، سجاده از زیر پاشون کشیدن و خطاب کردن: یا مذل المومنین! چرا صلح کردی!!!؟ تا اونجاویکه مطالب مطرح شده رو از چند سایت مختلف دیدم و البته ایکاش بتونم فیلم کاملش رو گیر بیارم و ایکاش صدا و سیما برای تنویر افکار عمومی اونرو بازپخش کنه، چیز نامناسبی ندیدم و تماماً صحبتهای ایشون در جهت ولایت بود. مگر اینکه بعضی امراض جناحی خودشون رو که درباره آقایان لاریجانی، مطهری و توکلی و غیره نشون دادن، بخوان درباره آقای افروغ هم نشون بدن که دادن. بدترین جنایت در این زمینه خراب کردن و تعبیر به رای مفاهیم مورد نظر رهبریه. مثلن آقای علائی که الان مجبور شده حرف خودشو بنحوی پس بگیره، چون دید گندش بالا اومد! واقعن به رهبری کنایه بی ادبانه زده بود و دروغ میگه که من منظورم فقط کشورای عربی بوده"، مقاله ش نیاز به تفسیر نداشت. و الان هنوز هم من معتقدم که باید از سپاه اخراج بشه. جون وجودش دیگه ضدامنیتیه و دشمن بهش امید بسته. این آدم از قماش همون آدمهای زمان مولا هستن مثل اشعث که هر روز خرابکاری میکرد، بعدشم هر روز میومد با مولا بیعت میکرد! بگذریم... برای روشن شدن ذهنتون و اینکه من قضاوت قطعی نکنم میخام که صحبتهای آقای افروغ رو با ملاک بیانات رهبری که الحمدلله وبسایت Khamenei.Ir هم تمام بیانات آقا رو داره بسنجید، البته بدون تفسیر و نیت خوانی. بعضیها اینجا درباره آقای افروغ حقیقتاً نیت خوانیهای مضحکی کردن!

والسلام


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 8:24 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

با تبریک فرارسیدن 26دی، سالروز فرار شاه معدوم به همه همنوطنان و مبارزان با بصیرت راه حق و آزادی.

2روز قبل از این در حال مطالعه برخی مطالب سایت کلمه متعلق به شجره خبیثه سبز، مطلبی درباره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و تحلیل ایشون درباره شهادت حضرت سیدالشهداء امام حسین بن علی(ع) دیدم. قصد پرحرفی در این زمینه ندارم، ولی در مظلومیت اون بزرگوار همین بس، که مشتی سگباز(به تاسی از مولای خودشون، یزید بن معاویه!) و فاسدالاخلاق و ضدانقلاب و بیدین و سلطنت طلب تحت لوا و حمایتهای بیدریغ شیطان بزرگ آمریکا از ایشون تمجید کنن. چه کنیم دیگه. زمانی هم در 1400سال پیش قرآن سر نیزه بردن. حالا هم بعضیها سخنان شهدا رو سر نیزه میکنن و بر علیه راه واقعی اون عزیزان خواهان حکمیتن. ولی هیهات که بذاریم در صفین روزگار، ححکمیتی دیگر بر ولی ما تحمیل بشه.

نه سازش، نه تسلیم، نبرد تا با آمریکا و مزدوران داخلی اش، نه سازش، نه تسلیم، نبرد تا استقلال، نه سازش، نه تسلیم، نبرد تا آزادی


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 7:56 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

فرا رسیدن ارعین حسینی بر همه دوستانم تسلیت باد.

نوشته ای کوتاه رو از برادر محمد باقر قالیباف براتون میذارم. انشالله که ایشون برخلاف هم سنگر سابقش، یعنی سردار سابق حسین علائی!، عاقبت بخیر بشن و اون آدم هم از دوستان شهیدش انشالله عبرت بگیره. آدم بشه.آمین

برای شهید محمد فرومندی
دکتر محمد باقرقالیباف/ وقتی این رفتار و این عکس العمل از شهید فرومندی دیده می شود، انسان به عمق مفهوم والای اخلاص پی می برد .نتیجه این اخلاص چه شد؟! بعد از مدتی، شهید فرومندی دوباره جانشین لشکر شد و تمام حاشیه ها تمام شد. چون خدا جای حق نشسته است! خدا با اخلاص انسان کار دارد نه با پست و مقام او.همه همرزمان می دانند که تنها چیزی که برای او موضوعیت نداشت این بود که کجا هست و چه مسئولیتی دارد. و تنها چیزی که برایش موضوعیت داشت، عمل خالصانه به وظیفه بود.بیستم دی ماه، برای بنده و رزمندگان لشگر 5 نصر خراسان، روز شهادت بزرگ مرد دوران دفاع مقدس، شهید محمد فرومندی است که برای همه ی ما معلم اخلاق بود.

درهمان سال های اول جنگ اتفاقی برایش افتاد که بزرگی اورا بیش از پیش مشخص کرد‎، تصور کنید به یک پاسدار، یک فرمانده جوان دوران دفاع مقدس، به کسی که همه عشقش و همه وجودش سپاه باشد بگویند که تو پاسدار نیستی، لباست را بکن و  برو! و به هر دلیلی این شخص را از سپاه بیرون کنند. چه حالی به او دست میدهد؟!

این کار، در سال 60 ، خیلی بحث مهمی بود! مثل این که یک نفر را از همه هستی اش انداخته باشند! سپاه، آن موقع همه ی هستی ما بود.

شما فکر می کنید آن شهر، آن استان ، آن جامعه و آن مردم، نسبت به این آدم چه فکری می کنند و درباره اش چه حرفهایی می زنند؟! آیا یک فرمانده جوان که چهره شاخص استان بوده می تواند سر خود را بالا بگیرد؟!
 
اما همیشه اخلاص و اخلاق نیکوی شهید فرومندی برای ما مثال زدنی بود و این بار هم درس مهمی به ما داد. بدون حاشیه، بدون ناراحتی یک دست لباس بسیجی پوشید و گفت: رزمندگی را که از من نگرفته اند! من میروم به میدان جنگ و می شوم یک رزمنده عادی!
 
چرا؟ چون خدای بالای سرش را می بیند! چون نیتش درست است!

 وقتی این رفتار و این عکس العمل از شهید فرومندی دیده می شود، انسان به عمق مفهوم والای اخلاص پی می برد .

نتیجه این اخلاص چه شد؟! بعد از مدتی، شهید فرومندی دوباره جانشین لشکر شد و تمام حاشیه ها تمام شد. چون خدا جای حق نشسته است! خدا با اخلاص انسان کار دارد نه با پست و مقام او.
 
همه همرزمان می دانند که تنها چیزی که برای او موضوعیت نداشت این بود که کجا هست و چه مسئولیتی دارد. و تنها چیزی که برایش موضوعیت داشت، عمل خالصانه به وظیفه بود.
 
شهید فرومندی مصداق واقعی این جمله حکیمانه از حضرت امام (ره) بود:هرکس در هر مقام و موقعیتی که هست، همان مقام و همان مسئولیت امتحان اوست.

 ان شاء الله خدا ما را از رهروان واقعی شهدا قرار دهد.
منبع: فردا نیوز

[ شنبه 90/10/24 ] [ 4:18 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

ببینید که دشمن چطور از اختلافات و اهانتهای شما برخی سیاسیون جاهل و بیبصیرت در کشور ما هار شده! هر چند که انشاءلله دست انتقام خداوند گردن اینها رو خواهد شکست. البته اهل غدر و نیرنگ شیوه شون همیشه در طول تاریخ غافل کشی ترور بوده. ولی بدونن که ما هم ید طولائی در این کارا داریم.

"جنگ با ایران آغاز شده است"

روزنامه "تلگراف" چاپ لندن در گزارشی با عنوان "ترور چهارمین دانشمند ایرانی" نوشت: جنگ با ایران آغاز شده است.
این رزونامه همچنین می نویسد: خطر ترور کمتر از حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است که سربازان و جوانان آمریکایی و انگلیسی را به کشتن می‌دهد.
منبع: الف
 
والله ما سرهای خودمون را بخدا عاریت دادیم و انشاءلله منتظر حماقت بزرگی از سمت شما اسرائیلیها و آمریکائیها هستیم تا حقتون رو کف دستتون بذاریم.و بزودی انتقام عزیزانمون رو خواهیم گرفت.
علی آلیانی

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 10:21 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

اسرائیل ننگت باد. آمریکا شرمت باد!

 

منبع: خبرآنلاین

رئیس کانون حمایت از قربانیان ترور اعلام کرد: با حمله تروریستی صبح امروز تعداد شهدای ترور به 17 هزار و 160 نفر رسید

رییس کانون هابیلیان با اعلام آمار ترورها در طول سی سال گذشته گفت که بیش از 12هزار شهدای ترور مربوط به اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بوده است.

محمد جواد هاشمی نژاد فرزند شهید هاشمی نژاد که ریاست کانون حمایت از قربانیان ترور در ایران را بر عهده دارد با حضور در خبرآنلاین عنوان کرد که تا امروز و با شهادت شهید احمدی روشن تعداد قربانیان ترور در کشور یه 17160 نفر رسیده است که از این تعداد 12 هزار نفر را گروهک منافقین به شهادت رسانده اند.
هاشمی نژاد با اشاره به سیر اقدامات تروریستی گروهک منافقین در سه دهه اخیر گفت: آنها در هر دوره ای متناسب با نیازهای دشمنان انقلاب اسلامی به فعالیت می پرداختند. در دوره اول انقلاب مردم عادی و چهره های موثر و مدیران انقلاب اسلامی را ترور می کردند و در مرحله دوم با پناهنده شدن به صدام نقش ستون پنجم دشمن را در هشت سال جنگ تحمیلی بر عهده گرفتند.
رئیس کانون هابیلیان سومین دوره فعالیت های گروهک منافقین را مربوط به اقدامات آنها در زمینه فضاسازی و شایعه پراکنی درباره فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران عنوان کرد و افزود: گروهک منافقین در این مرحله برای ادامه حیات خود در راستای سیاستهای سازمان های اطلاعاتی غربی و در راستای پروژه های ادعایی علیه فعالیت های هسته ای ایران عمل کرد.
وی با اشاره به چرخه ای که در چند سال اخیر منجر به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای کشورمان شده است گفت: انتشار اسامی دانشمندان هسته ای در سایت های این گروهک تروریستی و بعد از آن انتقال این اسامی به لیست چهره هایی که در قطع نامه های ادعایی شورای امنیت سازمان ملل منتشر می شد شهادت دانشمنئان هسته ای شکورمان را به دنبال داشت. 
مشروح مصاحبه محمدجواد هاشمی نژاد با خبرآنلاین در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
به گزارش خبرآنلاین ساعت 8:20دقیقه امروز بمبی قوی در خودروی پژو در حوالی میدان کتابی تهران منفجر شد. این انفجارساعت 8:30 صبح امروز یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو 405 در حوالی میدان کتابی این خودرو را منفجر کرد. این خودرو سه سرنشین داشت که یک نفر از آنها مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز و یکی دیگر از همراهانش به شهادت رسیدند.  ایــــــــنـــــجــــــا
منبع: خبرآنلاین


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 6:45 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان