سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

بالاخره مگر اینکه رهبری برای مسائل استراتژیک کشور فکری کنن. و گرنه ما که از مسئولین مربوطه عمل و خیری ندیدیم، مگر شعار

  فوری!:

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند.
رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.
متن حکم به این شرح است:


 بسم الله الرحمن الرحیم
گسترش فزاینده‌ فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی بویژه شبکه‌ی جهانی اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، و لزوم سرمایه گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره گیری حداکثری از فرصت های ناشی از آن در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم و همچنین ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی مستمر به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن اقتضا می کند که نقطه‌ی کانونی متمرکزی برای سیاستگذاری، تصمیم گیری و هماهنگی در فضای مجازی کشور بوجود آید. به این مناسبت شورای عالی فضای مجازی کشور با اختیارات کافی به ریاستِ رئیس جمهور تشکیل می گردد و لازم است به کلیه‌ی مصوبات آن ترتیب آثار قانونی داده شود.
اعضای حقوقی این شورا عبارتند از: رئیس جمهور(رئیس شورای عالی)، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر اطلاعات، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای حقیقی: حجج اسلام و آقایان: دکتر حمید شهریاری، دکتر سیّدجواد مظلومی، مهندس مسعود ابوطالبی، دکتر کامیار ثقفی، دکتر رسول جلیلی، دکتر محمد سرافراز و مهندس علیرضا شاه میرزایی می باشند که برای مدت سه سال تعیین می‌شوند
.
این شورا وظیفه دارد مرکزی به نام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. نکات اساسی در مورد وظایف شورای عالی و مرکز فضای ملّی مجازی با تأکید بر توجه جدّی به آن، در پیوست این حکم ابلاغ می گردد
.
در پایان انتظار دارم، ضمن تسریع در تشکیل مرکز ملّی فضای مجازی، رئیس و اعضای محترم شورا تلاش بایسته را در جهت دستیابی این مرکز به اهداف تعیین شده به کار برند. کلیه دستگاههای کشور موظف به همکاری همه جانبه با این مرکز می باشند
.
سیّدعلی خامنه‌ای

17/
اسفند ماه/1390

 

 

منبع: khamenei.ir


[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 11:52 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

خدا رو شکر که زمستان در حال رفتنه و روسیاهیش چه در ایران و چه در سوریه به روی سیاهتر از ذغال آمریکا و اسرائیل مونده!!!:

 

به دلیل فعالیت گروهک های مسلح حضور نیروهای پلیس و ارتش در شهر چشمگیر است و برای برقراری کامل امنیت موانع امنیتی گسترده ای در این شهر به چشم می خورد و ایست های بازرسی با موانع امنیتی بتونی و کسیه های شنی ایجاد شده است.
شهر «درعا» در جنوب سوریه و در سه کیلومتری مرز این کشور با اردن که کانون درگیری گروهک های مسلح با نیروهای ارتش بود، در کنترل کامل ارتش سوریه قرار دارد.

به گزارش فارس به دمشق و شهر درعای سوریه، شهرها درعا پس از چندین ماه درگیری گروههای مسلح با نیروهای ارتش در کنترل کامل ارتش است اما هسته های این گروهک ها همچنان در این شهر فعال هستند.

به دلیل فعالیت گروهک های مسلح حضور نیروهای پلیس و ارتش در شهر چشمگیر است و برای برقراری کامل امنیت موانع امنیتی گسترده ای در این شهر به چشم می خورد و ایست های بازرسی با موانع امنیتی بتونی و کسیه های شنی ایجاد شده است.

این شهر 370 کیلومتر مربع مساحت دارد و دو درصد از مساحت کل سوریه را تشکیل می دهد. تعداد جمعیت آن یک ملیون و 26هزار نفر است و چهار درصد از کل جمعیت این کشور محسوب می شود. در آمد مردم این شهر از راههای کشاورزی و گردشگری بدست می آید.

نمایی از مراکز ایست و بازرسی در شهر درعا که خیابان را مسدود کرده اند

شکل گیری اعتراضات در شهر «درعا»

در ابتدای شکل گیری اعتراضات، گروهی با برگزاری تظاهرات در این شهر خواستار اصلاحات اساسی در این کشور شدند. خواسته های آنها در ابتدا مسائل رفاهی، بهبود وضع زندگی و درخواست برکناری استاندار وقت این شهر بود که به علت دخالت گروهک های مشکوک در صفوف مردم این شهر که درخواست و مطالبات مشروعی داشتند به خشونت کشیده شد و در پی آن کاخ دادگستری و نیز مرکز مبارزه با مواد مخدر در این شهر توسط گروهک های مسلح به آتش کشیده شد این در حالی بود که در حین اعتراضات مردمی ، حکومت خواسته های مردمی را مورد اجرا گذاشت و استاندار و رئیس پلیس این شهر را که خواسته اصلی مردم بود، برکنار کرد. اما خشونت ها در این شهر ادامه داشت و حتی گروههای مسلح منزل استاندار این شهر را به آتش کشیدند و در پی آن هرج و مرج در این شهر را فرا گرفت و این گروهک ها با سوء استفاده از فضای موجود به مراکز پلیس و کلانتری ها و نیز مرکز رادیو و تلویزون حمله کردند و این مراکز را به آتش کشیدند و راههای اصلی این شهر را بستند و همزمان اعتراضات مردم نیز ادامه داشت تا اینکه بنا شد که یک هیئت 50 نفر از شخصیت های سیاسی این شهر با بشار اسد دیدار و نکته نظارت و خواسته های خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند.این دیدار که سه ساعت به طول انجامید، قرار شد که همه نیروهای پلیس به پادگانهای خودباز گردند که پاسخ مثبت به آنها داده شد و به گفته استاندار این شهر، حتی پلیس راهنمایی و رانندگی هم در خیابان های این شهر نماند.

نمایی از شهر درعا که کانون بحران سوریه بود

با وجود اینکه حکومت به خواسته های مردمی این شهر پاسخ مثبت داده بود، مجموعه ای از این شهر با تحریک گروههای مسلح خواستار سقف مطالبات خود شدند تا جایی که موضوع سرنگونی حکومت بشار اسد را مطرح کردند که پس از آن هرج و مرج این شهر را فراگرفت و ترورها، ربایش ، سرقت از اموال دولتی و عمومی و تسویه حساب های شخصی افزایش یافت که در پی آن مردم برای برقراری آرامش از ارتش طلب کمک کردند و ارتش نیز برای برقراری امنیت کامل و حفظ جان شهروندان این شهر وارد عمل شد.

وضعیت امنیتی کنونی شهر

اوضاع این شهر کاملا آرام است و مردم نیز زندگی عادی خود را سپری می کنند اما چهره شهر کاملا امنیتی است و حضور نیروهای پلیس و ارتش در میدان ها و خیابان های عمومی این شهر مشهود است .

در بازدید میدانی از این شهر از چندین شهروند این شهر از آنها درباره اوضاع امنیتی و فعالیت گروهک های مسلح سوال شد که همه آنها از برقراری امنیت در این شهر ابراز خرسندی می کردند ولی نگرانی عمده آنها فعالیت هسته های این گروهک بود که از هر فرصتی برای حمله به مراکز و امکان عمومی استفاده می کنند.

ارتش با ایجاد موانع امنیتی و ایست های بازرسی تلاش می کند امنیت کامل را به این شهر بازگرداند و نگرانی شهروندان را از حمله افراد مسلح رفع کند . در ورودی های این شهر اماکن خالی از سکنه دیده می شود که به نظر می رسد مردم به دلیل ترس از حمله شبه نظامیان مسلح خانه های خود را ترک کرده باشند اما در مرکز شهرگرچه ترس از درگیری جدید بین مردم دیده می شود ولی آنها همچنان به فعالیت روزانه خود مشغولند و حتی بازار محلی این شهر نیز فعالیت خود را داشت و مردم مایحتاج خود را از این بازار تهیه می کردند.

کنترل شهر کاملا در دست ارتش است

استاندار درعا در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که چند درصد شهر این شهر در اختیار تروریست ها قرار دارد، با رد این مسئله گفت: شهر کاملا آرام و در دست ارتش است.
یکی ار مزاکر دولتی شهر درعا که بعد از درگیری بسته شده است

وی در عین حال گفت که تروریست ها همچنان در این شهر فعالند و به اقدامات خرابکارانه خود نظیر آنچه روز شنبه در این شهر روی داد، مشغولند.

در این انفجار که با خودروی بمگذاری شده در این شهر روی داد، سه نفر کشته و دست کم 17 نفر دیگر زخمی شده بودند.

مرکز پلیس و رادیو تلویزیون این شهر کاملا در آتش سوخت

مرکز پلیس شهر درعا در مرکز این شهر توسط گروهک های مسلح به آتش کشیده شد و کاملا در آتش سوخت و از آن تنها اسکلتی باقی است . همچنین ساختمان رادیو و تلویزیون این شهر که به آتش کشیده شد که تنها ساختمانش باقی است . همچنین در این شهر منازلی نیز مشاهده می شود که به گفته مقامات مسئول این شهر، توسط گروهک های مسلح به آتش کشیده شد.

سلاح‌های کشف شده در شهر درعا



















نقل از: تابناک

 


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 3:43 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

فعلن چند مطلب میذارم تا به مناسبتهای گذشته که نرسیدم چیزی بذارم، برسیم:

انصافن بعضی خوب نقش علمای یهود رو بازی میکنن. ولی در کسوت عالم نما و آخوند درباری مسلمان! گویا نقش علمای قطری و حکومت قطر در دشمنی با شیعه و خط مقاومت و ایران و سوریه و دیگر آزادیخواهان در هم تنیده ست. حالا فهمیدم که چرا آقای قرضاوی چند سالیه مشکوک میزنه! حالا فهمیدم که چرا شیخ نشین قطر همدست اسرائیله!

 

زکات خود را به مخالفان سوریه بدهید!

شیخ «یوسف قرضاوی» چهره سرشناسی که هر از چند گاهی با فتواهای عجیب و سیاسی خود جنجالی جدید در جهان اسلام به راه می اندازد، این بار با صدور فتوایی علیه سوریه، یک بار دیگر مهر تأییدی بر نقش مخرب و منفی کشورهای قطر و عربستان سعودی زد.

به گزارش شیعه آنلاین، قرضاوی که در برنامه زنده شبکه خبری الجزیره قطر تحت عنوان "الشریعه و الحیاة" سخن می گفت، در حالی که به شدت خشمگین بود، فتوای جدید خود را صادر کرد و خطاب به بینندگان این برنامه گفت: زکات خود را برای مبارزان سوریه ارسال کنید.

گفتنی است «یوسف قرضاوی» در این برنامه با عصبانیت شدید، سوریه و حکام آن را "ظالم" و "فاسد" نامید.

این اظهارات قرضاوی در حالی مطرح شد که تصویر دست دادن او با شاهزاده موزه، همسر امیر قطر که یک زن نامحرم به شمار می رود، از معروف ترین تصاویر منتشر شده از قرضاوی است.

نقل از تابناک 

 


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 3:37 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

حقیقتاً نمیدونم چطور عذرخواهی کنم از دوستان عزیز که در بهمن ماه و اسفند ماه به این داغی! در خدمتشون نبودم. حالا از امروز با قالب جدید و نوگرائیهئی در آینده در محضر شما عزیزان هستم. 


[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 7:14 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
........

.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان