سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

سلام

انشالله خداوند بچه های شما آمریکائیها و اسرائیلیها و نفاق داخلی رو یتیم کنه، همونطور که بچه های بیگناه ما رو صدها ساله یتیم میکنید:

عکس: شهید احمدی روشن و فرزند 4ساله‌اش

 

 

 

 


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 12:5 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

فردا برگزار می‌شود
برگزاری مراسم وداع با "شهید احمدی‌روشن" در دانشگاه شریف

خبرگزاری فارس: مراسم وداع با "شهید احمدی‌روشن" در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم وداع با "شهید احمدی‌روشن" در دانشگاه شریف

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به مناسبت گرامیداشت شهادت مصطفی احمدی روشن فردا 22 دی‌ماه مراسمی در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، صبح امروز در یک اقدام تروریستی شهید مصطفی احمدی روشن در اثر انفجار بمب در ماشین خود به شهادت رسید.


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 12:2 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

بیانیه سپاه درباره جنایت اخیر استکبار جهانی و نفاق داخلی:

 

بیانیه سپاه در پی شهادت شهید احمدی روشن:

دفاع مقدس هسته‌ای ملت ایران ادامه دارد
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی در شهادت متفکر متعهد هسته‌ای "شهید مصطفی احمدی روشن"، نهضت علمی ایران اسلامی برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی را حرکتی متوقف ناشدنی و واقعیتی خدشه نا پذیر دانست.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام مذبوحانه و جنایت کارانه ترور متفکر فرهیخته مصطفی احمدی روشن از فرزندان ملت ایران و تقویت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، برگه سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم تروریست محور صهیونیستی و حامیان آن در کاخ سفید و غرب مدعی حقوق بشر افزود و بار دیگر طبل رسوایی را برای آنان به صدا درآورد.
این بیانیه افزوده است: بی تردید راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه ای و قرار گرفتن بر فراز بالای علم و دانش در مقیاس جهانی برگزیده است با تهدید و ترور متوقف نگردیده بلکه با شهادت دانشمندان متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و تقویت روحیه جوانان آینده ساز ایران اسلامی را رقم خواهد زد.
این بیانیه در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات تروریستی علیه دانشمندان و متخصصین عرصه هسته‌ای کشور طرحی آمریکایی – صهیونیستی است می افزاید تصریح می کند:
اذعان سران کاخ سفید و رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی به ادامه تلاش برای مانع تراشی در راه برنامه های صلح آمیز هسته‌ای حرکت شتابان رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی نشان دهنده عمق وحشت و هراس آنان از تبدیل ایران عزیز به قدرتی فرا منطقه ای و الگو برای ملتها و دولت های مستقل و خارج از دایره نظام سلطه است.
در پایان این بیانیه با تبریک شهادت متفکر ارجمند و بسیجی شهید مصطفی احمدی روشن به محضر حضرت ولی عصر‌(عج) و مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) به خانواده معظم وی و تاکید بر اینکه علم و دانش حقیقتی ترور نشدنی است آمده است:
ادامه خط ترور علیه متفکران و دانشمندان هسته ای ایران از سوی مراکز جاسوسی و تروریست پرور غربی – صهیونی، هیچ گونه خللی در "دفاع مقدس هسته ای" ملت ایران و تداوم راه افتخار آمیز شهیدان عالیقدر هسته ای به ویژه شهید احمدی روشن توسط جوانان پر شور و مراکز علمی و دانشگاهی حماسه ساز کشور وارد نکرده و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند پروژه شکست خورده تحریم، تهدید و ترور هرگز قادر نخواهد بود هدف و مسیر بالندگی و درخشندگی ایرانیان مقتدر و با اراده را منحرف و یا کند سازد.
انتهای خبر/03 
   

منبع: سپاه نیوز


[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 11:59 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

فوری

استکبار جهانی یک بار دیگه پازل توطئه های خودش رو با هماهنگی نفاق داخلی تکمیل کرد. چه رابطه ای بین مقاله حسین علائی با انفجار امروز صبح تهران نهفته است!!!؟

درگفت‌وگوی ‌فارس با یکی از همکاران شهید احمدی‌روشن مطرح شد
جزئیاتی از سوابق علمی شهید احمدی‌روشن

خبرگزاری فارس: سیدعباس موسوی گفت که شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است.

خبرگزاری فارس: جزئیاتی از سوابق علمی شهید احمدی‌روشن

سیدعباس موسوی از همکاران مصطفی احمدی‌روشن‌ که در عملیات تروریستی صبح امروز به شهادت رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس‌ گفت: مصطفی احمدی‌روشن‌ ورودی سال 77 مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده ‌که در سال 81_82 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.

وی افزود: وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است.

موسوی درباره پروژه مشترک خود با شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی‌روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می‌کرد.
انتهای پیام/


منبع: فارس


[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 10:10 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

سلام

در تکمیل خبر قبلی درباره رشیدی مطلق دوران: حسین علائی!

یادداشت وارده/
داریوش همایون باز هم در روزنامه اطلاعات مقاله توهین آمیز نوشت

خبرگزاری فارس: ماهیت روزنامه اطلاعات و گردانندگان آن برای مردم روشن است؛ اما این پرسش چونان پتکی محکم بر مغز دلسوزان نظام وارد شده که چرا سایت منتسب به رئیس مجلس، این مقاله را عینا منعکس نمود تا تیراژ کم روزنامه اطلاعات را به نحوی جبران کند

خبرگزاری فارس: داریوش همایون باز هم در روزنامه اطلاعات مقاله توهین آمیز نوشت

آقای حسین علایی که نسبت روشنی با فتنه و فتنه گران 88 دارد، دوشنبه هفته جاری در اقدامی تعجب برانگیز پا جای پای داریوش همایون وزیر اطلاعات رژیم پهلوی گذاشت و از تریبون روزنامه اطلاعات، نظام اسلامی را مورد هتک حرمت قرار داد.
سال 1356 که رژیم پهلوی نفس های آخر خود را می کشید، محمدرضا دچار این توهم شد که می تواند با تخریب حضرت امام خمینی(ره) جلوی پیشرفت انقلاب را گرفته در قدرت باقی بماند؛ به همین منظور بود که سفارش نگارش مقاله ای علیه امام(ره) را در روزنامه اطلاعات داد. این مقاله در مجموعه ساواک تهیه شد و پس از اعمال نظر داریوش همایون، برای چاپ به روزنامه اطلاعات سپرده شد. به گفته همایون، مسئولان روزنامه اطلاعات نگران سرنوشت روزنامه خویش بوده اند، اما همایون خود می دانست که ماجرا ابعاد وسیع تری دارد و چنین توهینی به مرجعیت شیعه، ممکن است کل رژیم را با بحرانی جدی مواجه کند. مقاله «ایران و استعمار سرخ و سیاه» با امضای «احمد رشیدی مطلق» بی شرمانه ترین توهین را نثار مرجع وقت شیعه کرد.  اما مدت کمی از توزیع روزنامه اطلاعات نمی گذشت که مردم قم تظاهرات کم سابقه ای علیه رژیم ترتیب دادند که با سرکوب رژیم، به قیام خونین قم معروف و به قول رهبر معظم انقلاب، مبدا تاریخ تحولات جدید جهان شد.
امروز که فتنه 88 برای براندازی نظام شیعی ناکام مانده، دشمنان این نظام گویا به درستی دریافته اند که ریشه همه مشکلات و نافرجامی هاشان در نقش بی بدیل مرجعیت نهفته و باید همه هم خود را مصروف تخریب آن نمایند. اما نادانسته پا جای پای ایادی رژیم پهلوی گذاشته اند و ظاهرا از قیام 19 دی 56 نیز درس عبرت نگرفته اند.
عجیب است که آقای حسین علایی درست در روز 19 دی و در همان روزنامه اطلاعات مقاله ای می نویسد و با طعنه و کنایه هایی کاملا روشن توهین هایی بی شرمانه نثار ارکان نظام می کند. این حرکت آقای علایی اما کاملا قابل درک است؛ چه، دوستان فتنه گر وی دقیقا در موقعیت رو به احتضار شاه مخلوع قرار دارند و نگاهشان به قدرت و حاکمیت و شیوه حفظ آن هم ظاهرا با محمدرضاخان یکی است. اما اربابان او که سفارش نگارش مقاله را به او داده اند ظاهرا توجه ندارند همان مردمی که 19 دی 56 در دفاع از مرجعیت به خیابان ها ریخته و خون نثار دین خویش کردند، 9 دی 88 نیز حماسه آفریدند و «لبیک یا خامنه ای» گویان، چشم فتنه را کور نمودند. مردمی که اگر لازم باشد، باز حماسه می آفرینند و همین در صحنه بودنشان است که قتنه گران را ناکام و اینچنین خشمگین ساخته است.
ماهیت روزنامه اطلاعات و گردانندگان آن برای مردم روشن است؛ اما این پرسش چونان پتکی محکم بر مغز دلسوزان نظام وارد شده که چرا سایت خبرآنلاین منتسب به رئیس مجلس، این مقاله را عینا منعکس نمود تا تیراژ کم روزنامه اطلاعات را به نحوی جبران کند.
منبع: فارس


[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 2:5 صبح ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان