سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتقدانه
.. و زمانی که قائم ما ظهور کند، ندا در دهد: آگاه باشید ای جهانیان! که منم امام قائم.. آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.. بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را عریان روی خاک افکندند.. آگاه باشید ای جهانیان که جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.. *یالثارات الحسین علیه السلام*
قالب وبلاگ

چنین اسراییلی که این خبر رو درباره ش خواهید خوند، بدون حمله هیچ کشوری، بدون حمله ایران، قطعن در آینده ای نزدیک نابود خواهد شد.

انشاءلله


تجاوز گروهی به یک زن عقب‌مانده ذهنی

دادگاهی در تل‌آویو، پلیس رژیم صهیونیستی را متهم کرد که با بی‌اعتنایی کامل با گزارشی مبنی بر تجاوز دسته‌جمعی به یک زن دارای عقب‌ماندگی ذهنی در اواسط ساعات روز در سواحل شهر تل‌آویو برخورد کرده است.

به گزارش ایسنا، به گفته‌ شاهدان ماجرا در ساعت 1 بعد از ظهر در یکی از سواحل شهر تل‌آویو گروهی به یک زن که از بیماری عقب‌ماندگی ذهنی رنج می‌برد، تجاوز کردند که با وجود تماس یکی از شاهدان با پلیس هیچ اقدامی از سوی پلیس این شهر صورت نگرفت.

این در حالی است که پلیس مدعی شده است به فاصله‌ تنها چند دقیقه یک ماشین گشت را به منطقه می‌فرستد اما قربانی این ماجرا اظهار کرده است که حتی یک افسر پلیس هم به محل حادثه نیامده بود.

خانم "ران" یکی از شاهدان که از ارائه نام واقعی خود سر باز زده است در این باره گفت: با یکی از دوستانم در حال استراحت در ساحل بودیم که متوجه شدم جمعیت زیادی متشکل از زن و مرد به طور دایره‌ای کنار هم حلقه زده و چیزی را تماشا می‌کنند. در ابتدا به آن توجه نکردم اما پس از ادامه پیدا کردن وضعیت و دیدن خنده و دست تماشاکنندگان به سمت این حلقه رفتم که متاسفانه متوجه شدم چندین نفر به نوبت در حال سوء استفاده از زنی هستند که دچار عقب‌ماندگی ذهنی بود.

وی افزود: اما تماشاکنندگان به جای جلوگیری از این اتفاق تنها داشتند از موضوع سوء استفاده می‌کردند و خنده و شادی می‌کردند که بسیار موجب عصبانیت من شد. در واقع من تنها کسی بودم که به جمعیت رفتم و از آنها خواستم به کار خود پایان دهند اما آنها در جواب تنها گفتند "چه اشکالی دارد اگر ما بخواهیم کمی تفریح کنیم؟"

بر اساس این گزارش، خانم "ران" سعی کرده است که زن قربانی را از تن دادن به تجاوز باز دارد اما وی به دلیل مشکل ذهنی گویا نمی‌توانسته عمق فاجعه را درک کند و راضی به نظر می‌رسیده است.

خانم "ران" بلافاصله با پلیس تماس گرفته و ماجرا را گزارش داده اما اعلام نکرده که قضیه تجاوز است.

با وجود ادعای پلیس مبنی بر اعزام افسر به محل حادثه شاهدان می‌گویند که هیچ پلیسی را در منطقه مشاهده نکرده‌اند.

پلیس می‌گوید فورا نیرو به ساحل فرستاده اما چیز مشکوکی در آن منطقه ندیده است.

خانم ران در گفت‌وگو با روزنامه‌‌ هاآرتص تاکید کرده است که در طول ساعاتی که من آنجا بودم این زن به صورت نیمه‌برهنه در حال رفت و آمد و انجام رفتارهای غیر اخلاقی با مردان حاضر در ساحل بود و من نمی‌دانم اگر پلیس در محل حضور داشته چگونه ممکن است که چنین چیزی را ندیده باشد.

منبع: جهان نیوز


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 5:38 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

این مطلب خیلی باحاله. خدا روزنامه کیهان رو با این مطلب غیرتمندانه ش حفظ کنه

 

یک سوال جالب از حاکمان امارات؛ کوچولو بودی کجا بودی؟! (کوچکولو!!!)خیلی خنده‌دار
سن برخی حاکمان امارات به مراتب بیشتر از عمر کوتاه رژیم امارات است و بنابراین باید از آنها پرسید که کوچولو بودند، کجا بودند و کجایی محسوب می شدند؟!

به گزارش جهان، کیهان نوشت: مقامات شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس در حالی نسبت به سفر خانگی رئیس جمهور از جزیره ابوموسی جنجال می کنند که به ماهیت ایرانی این جزیره واقفند.

طی روزهای گذشته وزیر خارجه امارات، هیئت دولت سعودی، شورای همکاری خلیج فارس و سخنگوی وزارت خارجه ضمن مصاحبه ها و موضع گیری هایی تلاش کردند از دیدار رئیس جمهور با مردم جزیره ابوموسی در جریان سفر استانی به هرمزگان سوژه جنجال بسازند. هیئت دولت عربستان به ریاست ملک عبدالله این اقدام را محکوم کرده و آن را اشغالگری ایران خواند. وزیر خارجه امارات و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز از ایران خواسته اند با مذاکره، این اختلاف!! را حل کنند.

اتخاذ این مواضع مضحک و بی ارزش در حالی است که کل عمر رژیم و کشور امارات متحده عربی 41 سال است و پیش از سال 1971 میلادی اساسا دولت-ملتی با این عنوان وجود خارجی نداشته است. کشوری به نام امارات عربی در این سال با تجمیع 7 شیخ نشین ابوظبی، دوبی، شارجه، ام القوین، رأس الخیمه، فجیره و عجمان تشکیل شد. بنابراین ادعای اینکه جزیره ابوموسی متعلق به کشور(!؟) امارات است اساسا، امری مسخره است و این در حالی است که جزیره ابوموسی- و حتی مناطقی نظیر بحرین- قرن های متمادی بخشی از تمامیت ارضی ایران بزرگ بوده اند. برخی از شیخ نشین های عضو شورای همکاری خلیج فارس، از حیث بی تاریخی در جعلی بودن شبیه رژیم امارات هستند.

خاطرنشان می شود ایجاد جنجال مصنوعی علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی است که هم اکنون سربازان رژیم صهیونیستی خاک بحرین را اشغال کرده و در حال کشتار مردم مظلوم و مسلمان این سرزمین هستند همچنان که نظامیان آمریکایی هم اکنون بخشی از سرزمین های بحرین و قطر و... را در تیول خود دارند و هیچ یک از این دولت های غیور، کمترین اعتراضی نسبت به این امر ندارند و صرفا به عنوان گماشته های آمریکا در کشورهای یاد شده عمل می کنند.
این نکته نیز قابل ذکر است که سن برخی حاکمان امارات به مراتب بیشتر از عمر کوتاه رژیم امارات است و بنابراین باید از آنها پرسید که کوچولو بودند، کجا بودند و کجایی محسوب می شدند؟!

رادیو فرانسه روز گذشته در تحلیلی خاطر نشان کرد: واکنش به دیدار خانگی احمدی نژاد از جزیره ایرانی ابوموسی و به همین مناسبت گردهمایی وزرای خارجه شش کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس در دوحه را می توان بیش از اصرار امارات به تکرار ادعای کهنه علیه ایران، به خشم کشورهای عربی از توافق اتمی روز 14 آوریل در اسلامبول نسبت داد. توافق های کلی ایران و کشورهای موسوم به گروه 1+5 در اسلامبول که با استقبال محسوس جامعه جهانی روبرو شد، نارضایتی های آشکاری را در جمع کشورهای مذکور و همچنین نزد دولت اسرائیل برانگیخت.
منبع: جهان نیوز

[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 5:32 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

دوست دارم الان فک این شیخک وزیر خارجه امارات رو خرد کنم! این وزارت خارجه ما تا کی میخاد شاهد هتاکی یک مشت هرزه نشین حاشیه خلیج فارس باشه و جواب نده!!؟ به امارت میگم: تو کوچکتر از اونی هستی که بخای با این ادبیات با ایرانی مسلمان حرف بزنی! تو در حد همخوابی با فواحش و پرسه زدن در کاباره ها و کازینوها و مراکز لهو و لعب خودت هستی! امیدوارم خدا اون روز رو برسونه که کشور جعلی امارات رو با حکومت فاسق و فاجر و هرزه ش بدرک سفلی بفرستیم!

 

امارات این بار تهدید کرد: اگر ایران گوش ندهد...!/ انفعال وزارت خارجه
امارات متحده عربی روز دوشنبه هشدار داد که اختلاف و مناقشه بر سر جزایر سه گانه نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب، شیخ عبدالله بن زیاد ال نهیان، وزیر خارجه امارات گفت: "ما نمی توانیم با ماجرای جزایر سه گانه برای همیشه مواجه باشیم"(!!!)شوخی

وی که در کنفرانس خبری سخن می گفت، افزود: "ما باید یک برنامه کاری یا یک ضرب العجل تعیین کنیم و اگر این اقدامات نتیجه ای نداد، سپس می توانیم به دادگاه بین المللی یا به یک حکمیت بین المللی مراجعه کنیم" (!!!)بلبلبلو

شیخ عبدالله گفت: "اشغال جزایر سه گانه امارات توسط ایران می تواند بر روی امنیت و صلح بین المللی تاثیر جدی داشته باشد، چراکه این سه جزیره در منطقه ی استراتژیکی از جهان واقع شده و 40 درصد انرژی جهان از کانال های این جزایر می گذرد" (!!!)دلم شکست

وی افزود: "من از ایران می خواهم که به صدای عقلانیت و خرد گوش فرادهد و به این بن بست پایان دهد، چراکه جلوی عواقب آن را نه امارات و نه ایران در اینده نمی توانند بگیرند" (!!!!!)

وزیر خارجه امارات گفت: "ما اینجا اعلام می داریم که در حل و فصل مناقشه بر سر جزایر اشغال شده ی امارات توسط ایران جدی هستیم"

وی افزود: "باعث تاسف است که یک کشور مسلمان و همسایه و با تمدن و سنت چنین رفتاری کند" (!!!) (پس قبول داری که ایران تمدن داره، ولی ما میگیم تو بیتمدن برو بشین داخل کاباره ت)شوخی

شیخ عبدالله بن زیاد ال نهیان، گفت: "این کشور باید عاقلانه رفتار کند و مشکلات و نگرانی های خود را به خارج از کشور منتقل نکند. در این صورت عواقب خطرناکی در انتظار این کشور است"(!!!!!) (فک این شیخک الان مشت منو میخاست)!دعوا

وی افزود: "از برادران ایرانی درخواست می کنم که تنش ها را کاهش و به میز مذاکره بازگردند. اشغال جزایر امارات به مدت 40 سال موجب ناامیدی ما شده است"بلبلبلو

وزیر خارجه امارات گفت: "امارات اقدام اخیر ایران را نقض توافق دو کشور می داند"گریه‌آور
منبع: جهان نیوز

[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 5:25 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

السلام علیک یا فاطمة الزهراء(سلام الله علیها)

 

آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در قالب سروده‌ای به این بانوی بزرگوار ابراز ارادت کردند.

به گزارش جهان به نقل از فارس، سروده آیت‌الله صافی گلپایگانی با عنوان جمال کبریا به این شرح است:

***

ای دخـــت گــرامـی پـیمبر

ای سرّ رســول در تو مـضمر

در بـیت شریف وحی، خاتون

بــر چــرخ رفــیع مَجد اختر

ای شبه نبی به خلق و اوصاف

ای نــور مـجسّــم مــصـوّر

ای خـــادم خــانه‌ تـو حوّا

و ای حاجــب درگه تو هاجر

در طــورِ لــقا یــگانـه بانو

در مُـلک وجود زیب و زیور

بــا شــیر خــدا عـلیّ عالی

هـم سنگر و هم پیام و همسر

مانند تو زن جهان‌ ‌ندیده‌ ‌است

غــمـخوار و نـگاهبانِ شوهر

ای عــین کمال و جان بینش

ای ‌شخص ‌شخیص عصمت‌ و فرّ

بـر رفـعت قدر تو گواه است

بــیت و حجر و مقام و مشعر

ای ســیّــده زنــان عــالـم

ای بــضــعه حــضرت پیمبر

تـو اصلی و دیگران همه فرع

تــو جـانی‌ و دیگران چو پیکر

در مُـــلــک وَلا ولــیّـة الله

بـر نــخلِ وجــود احمدی بَر

قــرآن بــه فـضیلت تو نازل

بــرهان تــو مــحکم و مقرّر

روی تــو جــمال کــبریایی

کــوی تــو رواق قُرب داور

از جوی تو شبنمی است زمزم

و از بحر تو شعبه‌ای ‌است ‌کوثر

زان خـطبه آتشین که پیچید

در ارض و سـما بسان‌ تنـدر

محکوم شد آن نظام و گردید

حــق روشن و غالب و مظفّر

مـن عاجزم از بــیان وصفت

تـو بحری و من ز قطره کمتر

ای امّ مــحـامـد و مـعــالی

ای از تــو مــشام جان معطّر

بــا این‌همه عزّ و رفعت شأن

بـا آن همه فخر بی حد و مرّ

از ظــلـم مــنافـقین امّــت

شــد قـلـب مـنیر تـو مکدّر

آن را کــه نـمود حقّ مقدّم

کـــردند مــعانــدان مـؤخّر

بردند فدک ‌به ‌غصب و بسـتند

بــر بـاب تو گفته‌‌ای مـزوّر

افسوس شکست دشمـن‌ دین‌

پـهلوی تو را به ضربـت در

بــازوی تـو را به تازیــانه

زد قــنفذ مــلحد سـتـمگر

از سیلی و شـرح آن نگویم

کافتد بـه دل از بیانش آذر

در مــاتم مـحسن شهیدت

ماییم به سوگ و ناله اندر

بر لطفی صافی از سر لطف

بنگر که بُوَد پریش و مضطر

بس فخر از آن کند ‌که دارد

بر سـر ز سـتایش تو افسر

***


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 5:12 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]

به به ! چقدر جامعه هنری ما پاک و پاکیزه و دستگاههای دولتی فرهنگی کشور ما با غیرتن! انصافن آدم حظ میکنه! اگه بچه یکی از همین آقایون هم بره چنین جاهایی، باز هم صداشون در میاد، نمیاد!؟ من که نمیدونم آیا با این وضع ما سرباز امام زمان در این کشور تربیت خواهیم کرد یا دشمن امام زمان!!!!!..

سونامی فساد به "موسیقی سنتی" هم رسید
از "کلاس‌های مختلط" تا "پارتی‌های مبتذل" + تصاویر

خبرگزاری فارس: در این گزارش خواهید خواند و خواهید دید که چگونه برخی دانشجویان رشته موسیقی پس از ورود به دانشگاه به تدریج دچار استحاله فرهنگی شده و به پای ثابت پارتی‌های شبانه تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری فارس: از "کلاس‌های مختلط" تا "پارتی‌های مبتذل" + تصاویر

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، عصرامروز نوشت: "موسیقی سنتی" یکی از هنرهای اصیل ایرانی با الهامات دینی و مذهبی است که اساسا مفاهیم والای فرهنگی و انسانی را به مخاطب منتقل می کند و مطمئنا پیش از مطرح کردن هرگونه "انتقاد" در این حوزه باید حرمت "پاک" این حوزه را در نظر بگیریم و صراحتا اعلام کنیم که " غالب هنرمندان فعال در حوزه موسیقی سنتی از هرگونه فساد اخلاقی پاک و منزه هستند " و موضوع این گزارش کسانی هستند که در صورت فراگیر شدن افکار و عقاید ناثوابشان در حوزه هنر، آسیب های جبران ناپذیری را به بار خواهند آورد.

* موسیقی سنتی؛ هنری "ایرانی-اسلامی" با طرفداران "خاص"

برپایه این گزارش، "موسیقی سنتی" از جمله هنرهایی است که طی سال های سپری شده از عمر انقلاب اسلامی آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشده و این موسیقی در میان توده های جامعه کمی مهجور مانده است؛ البته هستند طرفداران پر و پا قرص و "خاص" موسیقی سنتی که لحظه ای گوش دادن به یک آواز سنتی در دستگاه های ماهور و دشتی و ابوعطا و ... را با ساعت ها موسیقی جاز و راک غربی آن هم با مفاهیم سخیف و مبتذل عوض نمی کنند.

هنر موسیقی سنتی پس از گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی اساتید بزرگی چون حسام الدین سراج، علیرضا افتخاری، شهرام ناظری، پرویز مشکاتیان، جلال ذلفنون و ... را به خود دیده است که اکثر آنها را می توان به عنوان الگو و اسوه اخلاق به جوانان معرفی کرد و اساسا موسیقی سنتی هنری است که هسته و درون مایه اصلی آن بر پایه اشعار عرفانی و روحانی شاعرانی چون، حافظ و مولوی و سعدی و عطار و ... پایه ریزی می شود و در ذات "فساد آور" نیست؛ پس چطور می شود که امروز شاهد فعالیت برخی افراد در این حوزه هستیم؟ و شاید سوال اصلی را باید این گونه مطرح کنیم که "چه بلایی بر سر دانشجویان و هنرجویان رشته های هنری می آید که پس از چند سال تحصیل در دانشگاه های ایران اسلامی تمام شئونات مذهبی را زیر پا گذاشته و به جای ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی در جامعه آن هم با توسل به ابزار قدرتمند هنر به فردی فاسد و ضدارزش تبدیل می شوند؟"

و نکته جالب این داستان این جاست که پس از سال ها هزینه برای تربیت و پرورش این دانشجویان با استفاده از بودجه های دولتی، باید برای از میان برداشتن "معضلی" تلاش کنیم که خود آن را به بار آورده ایم! و به هیچ وجه متوجه این مسئله مهم نیستیم که این دانشجویان از کشوری دیگر وارد ایران نشده اند و حاصل دسترنج اساتید و علوم دانشگاه های خودمان هستند.

* "علوم فاسد" و بلایی که بر سر دانشجویان "رشته های هنری" می آید

مطمئنا پاسخ سوالات و ابهامات گسترده در این خصوص باز هم حول یک محور می گردد؛ "علوم انسانی غربی" و این چه قدرتی است که طی هر سال تحصیل دانشجویان، ذره ذره ایمان و اعتقاداتشان را از بین می برد؟ تا اکنون پس از افشاگری های بازیگران هنرهفتم از فساد در سینمای ایران شاهد فساد در موسیقی آن هم موسیقی سنتی باشیم!

صراحتا باید گفت که علوم انسانی غربی "ترجیع بند" فساد در همه رشته های هنری است.

اما همانطور که در تصاویر ذیل مشاهده می کنید یکی دیگر از آفت های رشته های هنری در دانشگاه های کشور که مطمئنا نمی توان به راحتی از آن گذشت، "عدم رعایت حریم دختر و پسر و محرم و نامحرم در رشته های مذکور است" و همین عدم رعایت حدود شرعی موجب می شود تا این دانشجویان پله پله به فساد نزدیک شوند و بشود آنچه که نباید شود.

* "تصاویری" که خود گواه عمق فاجعه هستند

همانگونه که در تصاویر ذیل که مربوط به "3 گروه موسیقی سنتی مختلف می باشد مشاهده می کنید؛ "ابتدا دانشجویان چند عکس یادگاری "مختلط" در کلاس با هم می اندازند، بعد چند عکس یادگاری "مختلط تر"، بعد چند عکس یادگاری مختلط تر در "سفر"، بعد چند عکس یادگاری در "کنسرت"، بعد چند عکس یادگاری در "پارتی های شبانه" و بعد...

البته سایت "عصرامروز" به هیچ وجه با هدف شناسایی این افراد تصاویر فوق را منتشر نکرده است و تنها قرار است مخاطبان این گزارش با مشاهده این تصاویر و مقایسه آن با آنچه که گفته شد، به درک صحیح تری از این موضوع برسند؛ چه آنکه تصاویر به حدی محو شده اند که به هیچ وجه قابل شناسایی نباشند اما تصاویر واقعی بوده و مربوط به گروه های موسیقی سنتی می باشد که تصاویر اصلی آن موجود است.

«گروه الف»

عکس مختلط گروه "الف" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "الف" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "الف" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "الف" در سفر تفریحی
عکس گروه "الف" در کنسرت دانشگاهی
عکس مختلط گروه "الف" در پارتی مبتذل شبانه

«گروه ب»

عکس مختلط گروه "ب" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "ب" در حال تمرین پیش از کنسرت
عکس مختلط گروه "ب" در سفر
عکس مختلط گروه "ب" در پارتی شبانه
عکس مختلط گروه "ب" در پارتی شبانه
عکس مختلط گروه "ب" در پارتی شبانه

«گروه ج»

عکس مختلط گروه "ج" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "ج" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "ج" در کلاس دانشگاه
عکس مختلط گروه "ج" در سفر
عکس مختلط گروه "ج" در سفر
عکس گروه "ج" پیش از کنسرت
عکس مختلط گروه "ج" در پارتی شبانه

مسلما ذات هنر فاسد نیست و این ریشه های غربی و کفرآلود آن است که امروز این پدیده زیبای خداوندی را به این حال و روز درآورده است و به نظر می رسد انتظار از مسئولان فرهنگی برای اصلاح اموری این چنینی، دیگر انتظار به جایی نباشد؛ زیرا که بارها مسائلی از این دست طی سال های گذشته مطرح شده، اما اقدام درخوری صورت نگرفته است؛ "پس از دلسوزان حوزه فرهنگ درخواست می شود تا با درایت و تدبیر خود فکری به حال این علوم انسانی مفلوک غرب زده در همه رشته ها مخصوصا رشته های هنری بکنند تا تصویر هنرمندانه تری در انتظار هنر این مرز وبوم باشد"

منبع: فارس


[ پنج شنبه 91/1/31 ] [ 5:8 عصر ] [ علی آلیانی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان